נחשף: זו אשתו הטלוויזיונית של חנוך דאום

בקשת 12 עובדים נמרצות על סדרה חדשה, המבוססת על ספרו של חנוך דאום "החיים הם תקופה קשה" - והליהוקים הראשונים לתפקידים הראשיים נחשפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 08:24 יב באלול התשפג

נחשף: זו אשתו הטלוויזיונית של חנוך דאום
חנוך דאום, "הקינה העצובה כל כך", צילום: Moshe Shai/FLASH90

הקומיקאי והפובליציסט חנוך דאום עומד לקראת פרויקט חדש ומשמעותי בקריירה שלו - אחרי ששני ספריו "החיים הם רק תקופה ו- "החיים הם תקופה קשה" זכו להצלחה וצברו קהל קוראים נאמן, ספרו האחרון יהפוך לסדרת טלוויזיה קומית המבוססת על אנקדוטות מחייו.

השחקניות: עלמה זק ונטע רוט

בסדרה ישחק דאום את תפקיד עצמו, ולצידו עוד שתי שחקניות בולטות ומוכרות: השחקנית עלמה זק, המוכרת בעיקר מתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" של קשת 12, תשחק את אשתו של דאום, אפרת. את ביתו של דאום תשחק השחקנית נטע רוט, שהדור הצעיר מכיר מסדרות הילדים המצליחות "פלמ"ח" ולבד בבית", והדור המבוגר אולי זוכר את הייחוס המשפחתי שלה - אחייניתו של ראש האופוזיציה לפיד.

עלמה זק

עלמה זק צילום: Moshe Shai/FLASH90

את הסדרה, שתשודר בקשת 12, יוצרים חנוך דאום יחד עם עומרי עמית ואדר מירום, לצד העורך הראשי מולי שגב ובהפקת קודה תקשורת. כאמור, מדובר דרמה קומית שיצר הקומיקאי על בסיס ספרו המצליח "החיים זו תקופה קשה". העלילה תתרחש ביישוב בה מתגוררים דאום ובני משפחתו ותעקוב אחר סיטואציות אבסורדיות בחיי היום-יום אליהם הוא נקלע – על הרצף שבין דתי לחילוני, בין ימין למרכז, בין מתנחל לאיש תקשורת וסטנדאפיסט.