חנוך דאום עונה לח"כ הסרוג: "רמה מטורללת של חוסר מודעות"

חבר הכנסת צבי סוכות הגיע לתל אביב על מנת לקיים שיח עם תושבי העיר ונתקל בהפגנה ובקריאות: "לך מפה". חנוך דאום ענה לו: "אתה הסיוט של האנשים האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/23 09:07 כד באב התשפג

חנוך דאום עונה לח"כ הסרוג: "רמה מטורללת של חוסר מודעות"
חנוך דאום , צילום: Moshe Shai/FLASH90

תקרית בתל אביב: חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית הגיע אתמול (ה') לתל אביב במטרה ליצור שיח עם מתנגדי רפורמה, אבל שם קיבלו אותו בצעקות. איש התקשורת חנוך דאום ענה לסוכות ששיתף את המקרה ברשתות החברתיות.

חנוך דאום: "אתה הסיוט של האנשים האלה צבי סוכות"

דאום כתב: "צבי היקר. ארגנת הפגנות נגד אלוף פיקוד בצבא, מיררת את חייו במשך חודשים מול ביתו, אדם שחירף נפשו לשמור עליך ועל חבריך (נעצרת גם כמה פעמים בהפגנות הללו). היית מנכ"ל של עוצמה יהודית, מפלגה כהניסטית והומופבית. נעצרת בחשד להצתת מסגד, תלית דגלים באמצע חווארה, אתה חלק מקואליציה הכי חרד"לית שהייתה פה, קואליציה שעומדת במושב הבא לפטור לתמיד חרדים מהצבא, ואתה חושב שתבוא ערב אחד עם שולחן לתל אביב תגיד "הידברות" -וכולם יגשו לחבק אותך? אני אוהב בעמוד הזה לעודד מאמצים לאחדות ומתנגד מכל וכל לאלימות שחווית, אבל מה שאתה עושה זו רמה מטורללת ממש של חוסר מודעות".

איש התקשורת הוסיף: "תבין, אתה הסיוט של האנשים האלה, צבי סוכות. אלה ישראלים טובים שחוששים באמת שהמדינה בעתיד, בגלל שאתה בשלטון, תהיה מדינה שהמעיינות בה נפרדים, שיש חוקי צניעות בכותל, יש פיסקת התגברות ויהיה היתר לבעלי עסקים לא לתת שירות לגייז. אתה מבין, זה לא באמת עובד ככה, שאתם יוצאים לפגרה אחרי שבמושב הכנסת ביצעתם התקפה על כל מה שחשוב לאנשים האלה, ואז באים לתל אביב ואומרים להם- "הי מתוקות, אנשים אחים אנחנו".

לסיום כתב לו: "צבי- אם הם אחים שלך ואם החרדה והכאב שלהם (וזה כאב בלתי נתפס) באמת מעציב אותך, תודיע שלא תתמוך בחקיקה חד צדדית שתשנה לשיטתם את ישראל, תגיד שאתה עושה זאת בכאב, אבל אתה מבין שהאחים שלך בחרדה אמיתית ולכן צריך לפעול במתינות והסכמות רחבות.

אחרי שתודיע את זה, אני מבטיח לך שלא מעט מ"התל אביביים", שאתה וחבריך מרבים לסנוט בהם- למרות שהם אנשים טובים ואוהבי הארץ הזו, ישמחו לשבת איתך ולדבר איתך בשיחה מלב אל לב".