עיבוד לספר של חנוך דאום ועונה נוספת לדרמת הפשע: קשת הציגה את הסדרות החדשות

קשת הציגה את לוח סדרות הדרמה והקומדיה של ערוץ 12, לצד שורת הפקות בינלאומיות של קשת אינטרנשיונל, בהשקעה כוללת של למעלה מ-100 מיליון שקלים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/02/23 17:26 י בשבט התשפג

עיבוד לספר של חנוך דאום ועונה נוספת לדרמת הפשע: קשת הציגה את הסדרות החדשות
חנוך דאום בסדרה החדשה, צילום: קשת 12

קשת הציגה הבוקר (ד') את לוח סדרות הדרמה והקומדיה שלה. באירוע, שנערך במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב בהשתתפות היוצרים, המפיקים והשחקנים, הוצגו שש סדרות שיעלו על מסך קשת 12 במהלך השנה הקרובה לצד ארבע סדרות נוספות שייצאו לצילומים במהלכה. קשת תשקיע בלוח הדרמות כ-100 מיליון שקלים וכן תשקיע בסדרות של יוצרים ישראלים שיופקו בקו-פרודוקציה באמצעות קשת אינטרנשיונל.

בין האורחים שהגיעו לאירוע: רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה, איתי תורג'מן, יעל אלקנה, אושרי כהן, גיא עמיר, לונא מנסור, מגי אזרזר, ריף נאמן, חנוך דאום, צחי הלוי, דני שטג, מאור שוויצר, אורי גבריאל, שלומי יפרח, דור הררי, אלי אלטוניו, אופק פסח, רותם אבוהב ועוד.

קרני זיו, מנהלת הדרמה והקומדיה של קשת: "אני יכולה לומר בגאווה שכל אחת מהסדרות שלנו נוגעת בנושאים חשובים, חלקם לא נראו עדיין בפריים טיים בישראל". אבי ניר, מנכ"ל הקבוצה, הוסיף, "אנחנו מחפשים דרמה או קומדיה שתהיה נוכחת בזכות התוכן שלה והבמה שלנו, במחשבות ובלבבות הקולקטיביים, במשך שבועות. בשנה הקרובה יראו אור בקשת סדרות דרמה חשובות, מורכבות, מצחיקות, מצוינות, ובכוונתנו להציב אותן בלב הפריים טיים". 

הסדרות החדשות של קשת שיעלו בשנת 2023

"גוף שלישי" | יוצרים: שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים) | הפקה: קומא סטודיוס

דרמה שתעלה החודש ותעסוק במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם. רותם סלע תגלם את אלי, עורכת ספרותית, שאחרי עשרות טיפולי פוריות מחליטה יחד עם בן זוגה עידו, בגילומו של יהודה לוי, לפנות לאופציה היחידה שנותרה עבורם כדי להגשים את חלום ההורות – תהליך פונדקאות. את הפונדקאית חן, אם יחידנית לילד בן 10 הנמצאת בקשיים כלכליים, תגלם גל מלכה ואת בן זוגה לשעבר יגלם איתי תורג'מן. ליאור רז יגלם את תומר – במאי קולנוע זוכה אוסקר, שעובד על ספר אוטוביוגרפי אותו עורכת אלי. בין השניים נקשר קשר עוצמתי שמעמיד את המצב העדין במבחן נוסף. עוד מככבים בסדרה מוריס כהן ונורית גלרון.

גוף שלישי

גוף שלישי צילום: מיכאל טומרקין

"הראש" | יוצרים: רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל | בימוי: אופיר לובל | הפקה: שנהר הפקות

דרמת מתח וריגול על ראש השב"כ (יהודה לוי) בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים – במהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו. הסדרה תעסוק בעולם של קץ הפרטיות וביכולת של גורמים עוינים, לצד המדינה ומוסדותיה – לפרוץ לכל מכשיר טלפון נייד, מצלמה או מחשב, ולרגל אחר הסודות הכי כמוסים שלנו. לצד יהודה לוי, יככבו בסדרה מלי לוי, יעל אלקנה, אושרי כהן, אימרי ביטון, גיא עמיר, אור בן מלך, אמיר בנאי, תיקי דיין ולונא מנסור.

הראש

הראש צילום: קשת 12

"החיים זו תקופה קשה" | יוצרים: חנוך דאום, עומרי עמית ואדר מירום | עורך ראשי: מולי שגב | הפקה: קודה תקשורת 

דרמה קומית שיצר חנוך דאום על בסיס ספרו המצליח "החיים זו תקופה קשה". העלילה תתרחש ביישוב בה מתגוררים דאום ובני משפחתו ותעקוב אחר סיטואציות אבסורדיות בחיי היום-יום אליהם הוא נקלע – על הרצף שבין דתי לחילוני, בין ימין למרכז, בין מתנחל לאיש תקשורת וסטנדאפיסט. דאום יגלם את עצמו. קאסט השחקנים יוכרז בחודשים הקרובים.

חנוך דאום באירוע היום

חנוך דאום באירוע היום צילום: עודד קרני

"אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" | יוצר: יניב איצקוביץ׳ | בימוי: אורן שקדי | הפקה: ארצה הפקות

דרמת מתח המבוססת רב המכר של יניב איצקוביץ'; פקד איריס אברמוב (מגי אזרזר), חוקרת משטרה במשבר אמצע החיים, מגיעה לזירת פשע. מה שנראה לה בהתחלה כמו חקירה פשוטה הופך להיות פרשיית רצח סבוכה שמערבת את משפחות הפשע של חיפה, ומעוררת מלחמות עקובות מדם על טריטוריה ונדל"ן. את בעלה של איריס יגלם שלומי שבן, ריף נאמן תשחק שוטרת צעירה ואמיצה שאיריס רואה בה את בת חסותה. אדם גבאי ונדב נייטס יגלמו זוג אחים, שאביהם הוא איש נדל"ן עשיר וחזק, המאיים  להרוס את שכונת ילדותה של איריס. גברי בנאי יגלם את אביה של איריס החי בדיור מוגן ושכל שאיפתו היא לחזור לשכונה בה חי כל חייו – ואדי סאליב. אופק פסח יגלם סטודנט בפקולטה לרפואה בטכניון.

"השוטרים" עונה 2 | יוצרים: רותם שמיר ויובל יפת | בימוי: דן סחר | הפקה: קודה תקשורת 

אחרי שנתיים של עבודה, הדרמה המצליחה ביותר של השנים האחרונות חוזרת בעונה חדשה. העונה השנייה נפתחת בשחרור השוטרים ממאסר, כשנה לאחר מעצרם בסוף העונה הראשונה. עם שחרורם, המשטרה מסרבת להחזירם לשירות ואפילו מונעת מהם לשאת נשק להגנה עצמית. השוטרים מוצאים עצמם שוב מופקרים לגורלם אל  מול איומיו של מאור עזרא. עלילת העונה החדשה תתמקד בניסיונם של השוטרים לנקות את שמם ולהתקבל בחזרה למשטרה, אלא שכדי לעשות זאת, הם יצטרכו להסתכן כמו שמעולם לא הסתכנו ולצעוד רחוק עוד יותר אל הצד הלא נכון של החוק. לקאסט העונה הראשונה – שני כהן, צחי הלוי, מאור שוויצר, דני שטג, דניאל גד, שלומי יפרח ודור הררי – יצטרפו יפתח קליין, פיראס נסאר, אלי אלטוניו, אולה שור-סלקטר ועידו טאקו.

השוטרים עונה 2

השוטרים עונה 2 צילום: קשת 12

"סברי מרנן" עונה 8 | יוצרים: רובי דואניס, יניב פולישוק | הפקה: טדי הפקות 

עונה שמינית לסיטקום המשפחתי האהוב. בעונה החדשה, שי ושני ימשיכו לארח בביתם את משפחת חסון ומשפחת רוזן שבוע אחר שבוע, לצד המשימה החדשה בחייה של שני – ההתמודדות שלה על ראשות העיר. בעונה זו, לצד הקאסט הקבוע, בכל פרק ישתתפו כוכבים אורחים, בהם יובל שמלא, בן זיני, ציפי פינס, ליטל שוורץ, נדב אבקסיס, אברהם ארונסון, גילת אנקורי, דן מור ועוד.

סברי מרנן

סברי מרנן צילום: אילנית דואניאס