כיפה צופה "עברתי גמילה מהאנטומיה של גריי": רביטל ויטלזון מספרת על הרגלי הצפייה שלה

האנשים שיוצרים את התוכן שעל המסך מספרים לנו במה הם אוהבים לצפות, איזו סצנה לא יוצאת להם מהראש. וגם, מה מנצח, חדשות או ריאליטי?

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/02/23 16:57 טז בשבט התשפג

"עברתי גמילה מהאנטומיה של גריי": רביטל ויטלזון מספרת על הרגלי הצפייה שלה
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

רביטל ויטלזון יעקבס, אמא לחמישה ילדים, היא בלוגרית וסטנדאפיסטית דתייה. התפרסמה בזכות "סרטוני האוטו" בהם היא מתלוננת על נושאים שונים, הקשורים בעיקר לאמהות, ומאז מקיימת סטנדאפ ומסיבות "להורים עייפים".  אחראית על המותג "מלכה" שמשווק מגוון מוצרי פנאי, והוציאה לאור שלושה ספרים מצליחים.

חובבת סדרות?

מאוד. מאז ומתמיד הייתי חובבת טלוויזיה, וזה מתחיל מהסדרות שכולם מדברים עליהם ועד לשפל השפלים, כמו חוק וסדר מדור מיוחד עונה 445.

במה את צופה בימים אלו?

וואי, תקופה לא קלה. אבל העוגנים הם שלדון הצעיר, הגולדברגים וכל סדרת רופאים שהיא לא האנטומיה של גריי (עברתי גמילה במכון מסודר), כלומר ניו אמסטרדם והמתמחה.

הסדרה שכולם חייבים לצפות בה?

הסדרה הכי מושלמת בעשור האחרון, "החיים עצמם". בכי מנקה, מחשבות וחמלה. ובאופן נדיר גם הסיום של הסדרה היה מושלם, שזה מאוד נדיר.

מה מופיע ברשימת המשך הצפייה בנטפליקס?

הכתר, מיידוף, רצח כתוב היטב.

מתי היית בקולנוע בפעם האחרונה?

לפני שבועיים. ראיתי את הסרט של טום הנקס "איש ושמו אוטו". נהדר, מיררתי בבכי. בכלל כל דבר שגורם לי לבכות מבורך, לרבות טיקטוק של משרתי מארינס שמגיעים להפתיע את הילדים שלהם.

סצנה מסרט שלא יוצאת לך מהראש?

וואי, ב"הפייבלמנים" של ספילברג, כשהיא מסיימת את הארוחה והכל חד פעמי והיא פשוט לוקחת את המפה, מקפלת מהצדדים ונגמר הסיפור.

מהדורת החדשות או תוכנית ריאליטי?

חדשות לא ולא. ריאליטי בקושי, לאחרונה באינסטגרם של הזמר במסכה, השירים לא מרגשים אותי כי הם באנגלית, אבל רגע החשיפה תמיד מותח.