ילדים, זוגיות וקריירה: רביטל ויטלזון יעקבס מוציאה רומן ביכורים

הסטנדאפיסטית ובעלת הטור הסרוגה מוציאה רומן ביכורים חדש: "זה הכי הכי שהתאמצתי על משהו, אי פעם. זה הכי הכי שהשקעתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/22 12:22 כה בתמוז התשפב

ילדים, זוגיות וקריירה: רביטל ויטלזון יעקבס מוציאה רומן ביכורים
רביטל ויטלזון, צילום: צילום מסך

עם טור שבועי בעיתון, מופע סטנד-אפ מצליח שרץ בכל הארץ, סרטונים בהם היא מנגנת ושרה, הופעה על מסך הטלוויזיה בהפסקת הפרסומות ולאחר שאף זכתה לחיקוי ב"ארץ נהדרת", מפרסמת היום (א') רביטל ויטלזון יעקבס כי רומן הביכורים עליו עמלה בתקופה האחרונה יוצא לאור.

בפוסט באינסטגרם שיתפה הסטנדאפיסטית הסרוגה בהתרגשות שלה וכתבה: "דופק מאתיים, דמעות בעיניים, חלושעס ברגליים ועילפון כללי מרוב התרגשות. אחרי שנתיים של עבודה הרומן הראשון שלי 'פי שניים' יוצא לאור. זה הכי הכי שהתאמצתי על משהו, אי פעם. זה הכי הכי שהשקעתי, שאהבתי, שהתרגשתי, ועכשיו זה של כולם" שיתפה הסטנדאפיסטית המושחזת ברגע של כנות".

רומן הביכורים, שלא במפתיע, יעסוק בחיים עצמם, בילדים, בזוגיות ובקריירה: "בחיים של גילי אין מקום לטעויות. גם לא למקריות. או לנוסטלגיה. ובכלל, אין בהם הרבה מקום לשום דבר חוץ מהחלום שלה – להפוך למנכ"לית החברה שבה היא עובדת כבר שנים. החיים שלה הם מרוץ בלתי פוסק – מהמשרד, לבית, לילדים – וחוזר חלילה. תמיד מתוקתקת ומתקתקת. אבל בדיוק כשנראה לה שהיא מצליחה להחזיק את החיים שלה באיזון מושלם – טעות אנוש בהנהלת חשבונות, קרסול נקוע וחבילת מכתבים מצהיבים מאלצים אותה להתמודד לראשונה עם המחירים ששילמה ומחייבים אותה לעשות את הדבר השנוא עליה ביותר בעולם: לעצור", נכתב באתר של ויטלזון.

בדומה לעמית סגל וחנוך דאום, שהוציאו לאחרונה ספרים פרי עטם באופן עצמאי והפיצו אותם דרך הפלטפורמות השונות ברשת, גם ויטלזון יעקבס מאפשרת לרכוש את הרומן החדש במכירה מוקדמת דרך האתר הפרטי שלה  ולדבריה "ברגע שהמשאית עם הספרים תגיע (אמן בשבועיים הקרובים) אני משגרת אותו אליכם".