רביטל ויטלזון מתפוצצת על "אמהות האינסטגרם": "בלתי נסבלות ומעוררות דיכאון"

הסטנדאפיסטית יוצאת עם סרטון חדש ומשעשע, והפעם היא מתעצבנת על האמהות המשפיעניות, אלו שמכינות קופסאות בנטו ומכינות בצק עם הילדים: "נשים שתפקידן לעורר השראה, בפועל הן מעוררות דיכאון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/23 11:26 יז בטבת התשפג

רביטל ויטלזון מתפוצצת על "אמהות האינסטגרם": "בלתי נסבלות ומעוררות דיכאון"
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

לרביטל ויטלזון יעקבס, סופרת ואושיית רשת, נמאס מהאמהות המשפיעניות. והיא מתכוונת לאימהות שמעצבות לילדים קופסאות אוכל צבעוניות, מלבישות לגן בבגדים אופנתיים וגורמות לכל שאר האימהות להיראות רע לעומתן. "נשים בלתי נסבלות שתפקידן, לדעתן, לעורר השראה, אלא שבפועל הן מעוררות דיכאון", היא משתפת בסרטון הומוריסטי ברשתות החברתיות. 

"אצל האמהות שלנו זה היה מאוד פשוט", מזכירה רביטל, "אודטה, רות סירקיס, הסוף. לא מורכב". הסטנדאפיסטית ממשיכה ומתרגזת על האמהות שמתעקשות להכניס פקאן מסוכר בסלט ומכינות דיפים מושקעים. "בדור אמהות הפייסבוק זה היה יותר קשה, נאלצנו לקרוא מגילות על אהבת הילד והכלתו, מכתבים לילד שלא נולד, מכתבים לילד שנולד", היא מתרגזת, "אני לילד שלי כתבתי פתק איחור, זהו". 

"הבעיה בדור של אמהות האינסטגרם זה שהן אשכרה חושבות ומאמינות שיש אמהות מושלמות", היא מסכמת ומוסיפה עצה, "תניחו את הטלפון, פתחו את החלון וצאו להאזין לצעקות של השכנה. תאמינו לי, אתן אמהות מושלמות".