רגע לפני הלידה: מעיין אדם מתחילה תכנית חדשה

מגישת הטלוויזיה של הבוקר נפגשת עם זו של הלילה, לתוכנית צהריים אחת שבה ידברו על כל הנושאים הכי בוערים והכותרות הכי חמות, ולא יחסכו את דעתן

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/23 11:01 כט בטבת התשפג

רגע לפני הלידה: מעיין אדם מתחילה תכנית חדשה
צילום: קשת 12

מעיין אדם, שהייתה בגלגול הקודם הדוברת של מירי רגב, היא אחת הדמויות הפופולריות על המסך בשנים האחרונות. היא הגיחה לחיינו בתוכנית הישרדות של רשת והמשיכה עם אינסטגרם משגשג והשתתפות בלתי נשכחת ברוקדים עם כוכבים, שם גם סיימה במקום השלישי בגמר. כבר ארבע שנים אנחנו צופים בה כל בוקר בתוכנית "חדשות הבוקר", ולאחרונה מדוברת רבות גם בזכות ההריון המתוקשר שלה. 

צילום: קשת 12

תעסוק בנושאים ובכותרות הכי בוערות על סדר היום

מהצד השני, הדוגמנית והמנחה דנה גרוצקי, שאנחנו כבר רגילים לראות בכל מקום. היא אחת המגישות המוכרות ביותר של גיא פינס וגם היא, כמו אדם, עובדת צמוד לניב רסקין בהגשת חדשות התרבות. לאחרונה היא לוהקה לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", שתתחיל בקרוב להצטלם, ובנוסף לכל זה היא מגדלת שלושה ילדים.

עם כל זה, לא פלא שבקשת 12 בחרו דווקא בשתי הנשים הפופולריות האלה לתכנית הצהריים החדשה שלהם. התכנית נקראת "מדברות על זה" ותעסוק בנושאים ובכותרות הכי בוערות על סדר היום. אדם וגרוצקי הן שתי נשים שידועות בפתיחות שלהן ובהבעת דעתן ברשתות החברתיות ובפלטפורמות השונות, ולכן ברור לכולנו שיש להן הרבה מה להגיד.

מדברות על זה | קשת 12 | 14:00