"ארץ נהדרת גאונים לצערי": אשת התקשורת מתייחסת לחיקוי ההריוני

מעיין אדם התייחסה לחיקוי שקיבלה בתכנית הסאטירה של קשת 12: "זו לא פעם ראשונה שאני מקבלת חיקוי בארץ נהדרת, אבל הפעם הפעם זה היה שונה, צחוק גדול ואמיתי סחף אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 12:41 יד בכסלו התשפג

"ארץ נהדרת גאונים לצערי": אשת התקשורת מתייחסת לחיקוי ההריוני
צילום: קשת 12

משפיענית הרשת מעיין אדם מתרגשת מהריונה הראשון, ובראיון שהעניקה לתחיה ברק ופורסם בעיתון לאשה סיפרה על מערכת היחסים עם חבר כנסת לשעבר ממפלגת קדימה, יובל צלנר. "לא חשבתי שאצא עם גרוש עם ילדה. רציתי פרש סטארט, מישהו שיתרגש איתי מהלידה הראשונה" אמרה אדם. בנוסף, אשת התקשורת התייחסה להקפאת הביציות שעברה, ובעבר אף השתתפה בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת וסיפרה על העלבון שחשה כאשר הציעו לה הליך שימור פוריות.

בתכנית של ארץ נהדרת ששודרה אמש (ד'), זכתה המשפיענית הרשת לחיקוי שאותו גילמה השחקנית שני כהן, שהציגה אותה כאחת שזורקת קלישאות. בניגוד לחיקויים הקודמים שהרגישה כי לועגים לה, אדם הפתיעה את עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה ואמרה כי בעקבות הפרק ששודר אתמול היא יצאה הפעם מחוזקת ומחוייכת.

מעיין אדם

מעיין אדם צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

"עלתה לי קלישאה חדשה חמה ממחשבון הקלישאות הבוער"

"זו לא פעם ראשונה שאני מקבלת חיקוי בארץ נהדרת, לרוב ישבתי מכווצת ופגועה מול הטלוויזיה ושכנעתי את עצמי שבסוף, מתחת להרי הביקורת והלעג, מסתתרת העובדה שעשית משהו משמעותי דיו, ושאני אמורה להיות מוחמאת. למרות שאינני", כבתה אדם.



עוד הוסיפה וכתבה כי "הפעם זה היה שונה, צחוק גדול ואמיתי סחף אותי. כי מעבר לבטן הגדולה (מה אני אעשה, זה לראות את חלום חיי מתגשם מזוויות שלא צפיתי להן) ראיתי דמות שאהבתי. שמחייכת המון, מלאת אנרגיה, הומור עצמי וביטחון, ומעל הכל - גאה. היא כבשה את מעוז האליטיסטים, פעמיים. אז הם יכולים לצחוק עליה עד מחר, היא אפילו תצטרף בשמחה. וכך, עלתה לי קלישאה חדשה, חמה ממחשבון הקלישאות הבוער ממילא: צוחקת מי שצוחקת אחרונה".

בסוף דבריה, פרגנה אשת התקשורת לשחקנית שני כהן, שגילמה את דמותה ואמרה עליה: "אלופה", ליוצרי התכנית ארץ נהדרת פרגנה אדם בדרכה ואמרה "גאונים לצערי".