מאסטר שף עם המנה שתעשה לכם קול יפה | הצצה

סודו של כל חזן מוצלח: בפרק החדש של עונת העשור של הריאליטי האהוב שופטי מאסטר שף יטעמו את את המנה המפתיעה, איך הם יגיבו? | צפו בהצצה לפרק החדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/22 12:19 כב בתמוז התשפב

מאסטר שף עם המנה שתעשה לכם קול יפה | הצצה
מאסטר שף, עונת העשור, צילום: רונן אקרמן

שלב האודישנים של תכנית הריאליטי הפופולארית "מאסטר שף" נמשך ומתמודדים רבים מנסים להפתיע ולהרשים את השופטים עם שלל מנות מורכבות. בפרק החדש שישודר הערב (ה') השופטים יטעמו את המנה שכל חזן שמוצלח אוכל לפני שהוא עולה לבמה: "גוגל מוגל". באופן אולי מפתיע, השופטים דווקא מתלהבים מהמנה עם השם המוזר שמבוססת על ביצים חיות.

צפו בהצצה לפרק שישודר הערב:

מאסטר שף היא אחת מספינות הדגל של "קשת 12" ושומרת על נתוני צפייה גבוהים במיוחד. בימים אלה משודרת עונת העשור של התוכנית ולכבוד המספר העגול הוחלט כי בשלב האודישנים יבשלו המתמודדים מנות בהשראת המנות האייקוניות שהוגשו בתוכנית.

האודישנים בעונת העשור מחולקים לשני שלבים. בשלב הראשון נדרשים המתמודדים להגיש לשופטים גרסה אישית שלהם למנות אייקוניות שהופיעו בתוכנית ל"טעימה עיוורת". השופטים טועמים את המנה ומחליטים האם לקבל את המתמודד, אליו לא נחשפו, למבחן נוסף. בשלב השני נדרשים המתמודדים שצלחו את השלב הראשון לבשל את "מנת הדגל" שלהם לנגד עיניהם הבוחנות של השופטים.