שניצל וצ'יפס: המנה שהדהימה את שופטי מאסטר שף | צפו

שלב האודישנים בריאליטי הבישול של קשת 12 הרגיל אותנו למנות מסובכות ומורכבות. בפרק שישודר הערב בחר מתמודד אמיץ במיוחד להגיש דווקא את מנת ילדים האהובה | כיצד יגיבו השופטים? צפו בהצצה לפרק

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/22 17:39 ו בתמוז התשפב

שניצל וצ'יפס: המנה שהדהימה את שופטי מאסטר שף | צפו
מאסטר שף, עונת העשור, צילום: רונן אקרמן

ראליטי הבישול האהוב של קשת 12 פתח לפני שבועיים את עונת העשור. שלב האודישנים בשיאו ומתמודדים רבים מנסים להפתיע ולהרשים את השופטים עם שלל מנות מורכבות. בתוכנית שתשודר הערב (ג') מפתיע אחד המתמודדים את השופטים דווקא עם מנת הילדים הפשוטה והאהובה ביותר.

מתמודד אמיץ במיוחד בחר להגיש במבחן הכניסה שלו שניצל וצ'יפס - מנת "ג'אנק פוד" פשוטה וקלה להכנה, כזו המגיעה מעולם מנות הילדים ולא כזו המתכתבת עם בישול עילי ומוקפד. שופטי התוכנית הקשוחים לא הצליחו להישאר אדישים למנה שהפתיעה גם אותם.

"שניצל וצ'יפס" - צפו בהצצה לפרק שישודר הערב:

הצילומים לאודישנים החלו בחודש אוקטובר האחרון שבוע בלבד לאחר שאחת השופטות הוותיקות בתוכנית, מיכל אנסקי, ילדה את בתה השלישית "מאודי". בפוסט באינסטגרם שיתפה השופטת האהובה תמונה של בתה התינוקת וכתבה "את העונה הזו התחלתי בלית ברירה כשיצאתי מחדר לידה, מאודי בת שבוע בתמונה הזו. יונקת חלב אודישנים בדיוק כפי שאחותה עשתה שנה קודם ודניאלה עשר שנים קודם". אולי נוכחות ילדיה של אנסקי על הסט היא שנטעה בראש המתמודד האמיץ את הרעיון להגיש באודישן דווקא מנת ילדים.

התכנית עשתה לכם תיאבון? מתכננים להכין שניצל מפנק לילדים? קבלו 29 הצעות לתיבול שניצל בטעמים מיוחדים