צפו כך תשברו את הצום: מאסטר שף בפרק של פחמימות בלבד

"מאסטר שף" שומרת שביעית? עונת העשור של הריאלטי האהוב נמשכת ובפרק האודישנים שישודר הערב יזכו השופטים לטעום שלל מנות פחמימה בלבד | צפו בהצצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 12:58 יח בתמוז התשפב

כך תשברו את הצום: מאסטר שף בפרק של פחמימות בלבד
מאסטר שף, עונת העשור, צילום: רונן אקרמן

שלב האודישנים של ריאליטי הבישול המצליח של "קשת 12" נמשך והערב (א') ימשיכו השופטים ליהנות, או לסבול, ממטעמים מעשי ידי המתמודדים השאפתניים. למרות שצוות השופטים ידוע בחיבתו היתרה לירקות ובייחוד השופט אייל שני, שבנה אימפריה קולינרית שלמה על עגבניה, הערב יורכב פרק האודישנים ממנות פחמימה בלבד.

מאסטר שף היא אחת מספינות הדגל של "קשת 12" ושומרת על נתוני צפייה גבוהים במיוחד. בימים אלה משודרת עונת העשור של התוכנית ולכבוד המספר העגול הוחלט כי בשלב האודישנים יבשלו המתמודדים מנות בהשראת המנות האייקוניות שהוגשו בתוכנית. בין שלל המנות שנבחרו לככב באודשנים: קורקומבוש, מז'וז'ין, פסטה קאצ'יו א-פפה, ביף ווילינגטון, קארי דגים ועוד.

האודישנים בעונת העשור מחולקים לשני שלבים. בשלב הראשון נדרשים המתמודדים להגיש לשופטים גרסה אישית שלהם למנות אייקוניות ל"טעימה עיוורת". השופטים טועמים את המנה ומחליטים האם לקבל את המתמודד, אליו לא נחשפו, למבחן נוסף. בשלב השני נדרשים המתמודדים שצלחו את השלב הראשון לבשל את "מנת הדגל" שלהם לנגד עיניהם הבוחנות של השופטים.

צפו בהצצה לפרק שישודר הערב:

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן