מיה לנדסמן זכתה בעוד פרס יוקרתי

הישג בינלאומי נוסף לכאן 11: סדרת הדרמה "שעת אפס" זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר ובפרס המשחק הטוב ביותר בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של ברלין 2022

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/22 21:05 כו בסיון התשפב

מיה לנדסמן זכתה בעוד פרס יוקרתי
מאיה לנדסמן בשעת אפס, צילום: קרדיט צילום- בועז יהונתן יעקב

אמש (ו') נערך טקס הענקת הפרסים בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של ברלין, בו זכתה "שעת אפס" של כאן 11 בפרס הסדרה הטובה ביותר. בנוסף, זכתה הסדרה גם בפרס המשחק הטוב ביותר לשחקנים מיה לנדסמן ודורון בן דוד.

זוהי שנתו השישית שנערך פסטיבל הסדרות הבינלאומי של ברלין (Berlin Series). הפסטיבל נותן במה לסדרות וסרטים קצרים חדשים, שידורי בכורה, הקרנות באתר והקרנות וירטואליות, תוכניות וסרטים קצרים, אנימציה וסדרות דוקו.

שעת אפס

על פי היוצרים, הסדרה "שעת אפס", ששודרה לאחרונה ב- כאן 11, מספרת סיפור על אנשים המתמודדים עם שאלות של כוח, מוסר ואהבה - במציאות הישראלית הטעונה, בה סוגיות כמו גזענות, חופש הביטוי וגבולות מחאה- הן שאלות קיומיות והכל נפיץ. הסדרה נוגעת בעומק השסע בחברה הישראלית, באלימות שהוא מלבה ובמחיר הכבד שהוא תובע מכולנו.

ויכוח פוליטי נוקב בין מורה לאזרחות לתלמידת י"ב יוצא משליטה והופך הכי אישי שיש. העימות עתיד לחולל שרשרת אירועים דרמטית, שתסחוף אותם למאבק יצרי שיפליג הרחק מגבולות הכיתה. בקרב על הצדק  לא המורה אמיר (דורון בן דוד) ולא התלמידה ליאן (מיה לנדסמן) יוותרו על המילה האחרונה, גם כשהכוחות יהיו חזקים מהם,  ויגבו מכל המעורבים מחיר כואב והרסני.