קארין קליינברג מתפוצצת על מיה לנדסמן: "מי לעזאזל בחר בך?"

כוכבת המירוץ למליון והיולדת הטרייה, יצאה נגד השחקנית מיה לנדסמן, שטענה בראיון שהציבור אוהב אותה והשנאה אליה נבעה משטיפת מוח, והגיבה לה "מי לעזאזל בחר בך? כשאת יוצאת נגד המדינה שלך אל תצפי לחיבוק! | לסיפור המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 13:18 טז בסיון התשפב

קארין קליינברג מתפוצצת על מיה לנדסמן: "מי לעזאזל בחר בך?"
צילום: shutterstock

סערת רשת נפתחה מחדש סביב היבחרה של מיה לנדסמן, שחקנית קופה ראשית ושעת אפס למקום הראשון במצעד היפים והנכונים של מגזין פנאי פלוס, הזעם כלפי הבחירה בשחקנית ועל מיה לנדסמן עצמה נובע מכך שבמאי 2021 במהלך מבצע שומר החומות, כאשר בכל חלקי הארץ התקיימו התפרעויות של המגזר הערבי  לנדסמן בחרה צד והחליפה את תמונת הפרופיל שלה בפייסבוק לתמונת תמיכה במאבק הפלשתיני על שייח׳ ג׳ארח מה שהפך אותה בן לילה לאוייבת הימין. כאמור, בשבוע האחרון נבחרה לנדסמן למקום הראשון בתחרות היפים והנכונים לשנת 2022 והסערה נפתחה מחדש.

מיה לנדסמן: "יש פה שטיפות מוח שבאו על חשבון הנשמה שלי"

השבוע זכתה לנדסמן במקום הראשון ברשימת היפים והנכונים לשנת 2022 והתראיינה ליוני פרוים מפנאי פלוס בעקבות הזכייה, השחקנית התייחסה לסערות שגרמה בעבר וטענה, ש "ערוצי הבידור מאוד רכבו על הדבר הזה. פרסמו סרטון בטיימינג מאוד 'בוער', של דברים שקרו הרבה מאוד זמן לפני. אז כמובן שהעוקבים שלהם, הוכתב להם להפנות אליי אש" לנדסמן הוסיפה כי "יש פה שטיפות מוח שבאו על חשבון הנשמה שלי"

לנדסמן הוסיפה כי הבחירה בה ליפה והנכונה היא ההוכחה שהציבור בישראל רואה בה אישה עם לב "הנה, אני יושבת איתך כאן, ואני במקום הראשון ברשימת 'היפים והנכונים', אז כנראה ששק האגרוף היה סוג של סמל וזה לא באמת אני, כי אם זו באמת הייתה אני והנשמה שלי והכנות שלי - אז לא הייתם בוחרים בי. לא הייתם בוחרים במישהי שאין לה לב"

צילום: צילומסך

קארין קליינברג: "מי לעזאזל בחר בך?

הראיון ששותף באינסטגרם  עורר סערת רשת, אליה הצטרפה גם אושיית הארשת הסרוגה קארין קליינברג שהתפוצצה על לנדסמן וכתבה "בחייאת דינקום - קמתי הבוקר במצב רוח להשמיע את דעותיי: מי לעזאזל בחר בך?" קליינברג הדגישה שלא מדובר על הנראות החיצונית והוסיפה "אני לא מדברת על נראות חיצונית!!! תסלחי לי אבל אפחד לא שטף לנו את המוח את מילאת אותו בתוכן בעצמך ! כשאת יוצאת נגד המדינה שלך אל תצפי לחיבוק !"