אחרי ההצלחה: שבאבניקים חוזרת לעונה שלישית

בקרוב יחלו הצילומים לעונה השלישית של הסדרה המצליחה שבאבניקים. אחרי שארבעת הבחורים נכשלו בהקמת ישיבה בעונה הקודמת, הפעם הם ינסו להיכנס לעולם העסקים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 16:54 כו באדר א'

אחרי ההצלחה: שבאבניקים חוזרת לעונה שלישית
שבאבניקים, צילום: אוהד רומנו

הסדרה האהובה שבאבניקים שמספרת את סיפורם של ארבעת תלמידי הישיבה הלא שגרתיים חוזרת לעונה שלישית, כך נודע היום  מיד אחרי שפרסמו בהוט את לוח הצפיות שם ניתן לראות כי העונה השנייה של הסדרה גרפה הצלחה מסחררת ותפסה את המקום הראשון ברשימת הצפיות.

אחרי שבעונה הקודמת הסתבכו ארבעת בחורי הישיבה ולא מצאו את עצמם מבחינה זוגית, בעונה הזו הם ינסו להיכנס לעולם העסקים. השבאבניקים מביאים 10,000 חולצות אלקמט לבנות מסין ומנסים למכור אותן לבחורי ישיבה במחיר גבוה פי 6. כל הנתונים היו ישרים על הדף והתעקמו במציאות כשהשבאבניקים נתקעו עם קונטיינר ענק של חולצות לבנות וחובות גדולים. ככה הם מתגלגלים להיות מק"קים (מדריכים קטנים) בישיבה הכי מופרעת שיש: "פניני חכמה".

מדובר בישיבה ששלושה ראשי ישיבה שלה התאבדו מדיכאון. להיות מדריך זה אומר להיות בתחתית שרשרת המזון בישיבה: התלמידים לא ממש שמים עליך, ואתה גר בחדר קטן ועלוב בפנימייה. כשהמטלות שלך הן להיות סיבובי השכמה לתפילה בשש בבוקר, לדאוג לבחורים למזלגות בארוחת צהריים ולהתעסק בתלונות הכי קטנות שלהם. בעונה השלישית, השבאבניקים, האנשים הכי אנוכיים ומפונקים שיש, עוזבים את ממלכת החיים הטובים שלהם ויוצאים לגלות את עצמם כמחנכים. אולי סוף סוף יתבגרו.

בקרוב יחלו הצילומים לעונה השלישית שתעלה בHOT.