"הנס הפרטי שלנו": ישראל אטיאס חושף את סגולת החנוכה שלו

השחקן המוערך שכיכב בשתי עונות מוצלחות של שבאבניקים סיפר לקהל עוקביו ברשת, על הסגולה המיוחדת שיש בנר שמיני של חנוכה, וכיצד הוא ואשתו זכו ללידת בנם הבכור לאחר שהטמינו פתק בחנוכייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/21 17:09 כד בכסלו התשפב

"הנס הפרטי שלנו": ישראל אטיאס חושף את סגולת החנוכה שלו
כוכבי שבאבניקים, צילום: אוהד רומנו

אחד משחקני הסדרה המצליחה של הוט, ישראל אטיאס, סיפר בעבר לא פעם על המסע והקשיים בדרך ללידת בנו הבכור. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, סיפר לקהל עוקביו על נס חנוכה הפרטי שלו, ועל הסגולה של החג. 

"הנס הפרטי שלנו. כמה מילים על חנוכה ועל הנס הפרטי שלנו: סגולות נפלאות טמונות בימי החנוכה, כאשר זמן הדלקת נרות הוא עת רצון גדול בכל העניינים. כמו שאתם יודעים עברנו מסע להביא ילד לעולם, ניסינו כמעט כל דבר אפשרי מהגשמי ועד הרוחני חוץ מדבר אחד", כך כתב.

"בבוקר של 29.11.19 נחשפתי לסרטון שזוג פרסם שבמשך שנים רבות ניסו להיפקד וזה לא קרה עד לרגע הסגולה הזאת. בנר השמיני של חנוכה, בזאת החנוכה, לכתוב מכתב לבורא עולם עם כל הבקשות שלנו לשנה הקרובה ולהניח על החנוכייה עצמה ולמחרת לאכלס את החנוכייה ואת הפתק שכתבתם. ניגשתי לנעמי אמרתי לה, מה יש לנו להפסיד? בואי ננסה אומרים שזאת סגולה-סגולה. ניסינו. המאמין בניסים-רואה ניסים".

בחודש אפריל האחרון, ילדה אשתו נעמי את בנם הבכור, ריי חיים אטיאס, וישראל המרוגש גם אז שיתף את עוקביו באינסטגרם בבשורה המשמחת. "ילד יפה שלי. כמה זמן חיכיתי לך, אין מילים שיצליחו לתאר את מה שאני מרגיש. תודה לך השם ייתברך. תודה לך גיבורת על שלי אישתי היקרה. תודה למשפחה ולחברים שלי. תודה תודה".