צפו נשיא המדינה הרצוג חושף: "מיכל שרופה על השבאבניקים"

הנשיא השתתף באירוע לכבוד היצירה הישראלית לקירוב לבבות יחד עם שחקני שבאבניקים, ושעשע את האורחים הרבים, בסיפור על אשתו, שמעריצה את הסדרה הפופולרית

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/21 15:56 טז בטבת התשפב

נשיא המדינה הרצוג חושף: "מיכל שרופה על השבאבניקים"
הנשיא הרצוג עם ישראל אטיאס, צילום: באדיבות רפי דלויה, HOT

במרכז פרס לשלום ולחדשנות בתל אביב נערך אמש (א') אירוע מיוחד בהשתתפות נשיא המדינה יצחק הרצוג, רעייתו מיכל ושר התקשורת יועז הנדל, אשר נפגשו עם כוכבי הסדרה "שבאבניקים" של HOT, בנושא היצירה הישראלית ככלי לחיבור חברתי וקירוב לבבות.  

במהלך האירוע, שיתף הרצוג את ההערצה המשפחתית לסדרה הפופולרית. "הסיבה שאני כאן היא שמיכל שרופה על השבאבניקים", הוא סיפר, "בשיא הקמפיין שלי לנשיאות, אמרתי 'מיכלי, מאמי אני צריך אותך', וקיבלתי תשובה של 'לא, אני רואה שבאבניקים', וגם הילדים רואים שבאבניקים, אז הבנתי שזו סדרה רצינית". 

הרצוג הוסיף: "אני מברך על כל יצירה - ובוודאי על סדרה טלוויזיונית מוצלחת שתורמת להיכרות, גם אם היא לא תמיד מדויקת לחלוטין, לקירוב לבבות ולהסרת מחיצות. יותר מזה, אני מברך ומעודד כל גיוון זהותי וחברתי בהפקות המקור הישראליות. הרי זו הדרך להביא ולהראות בפני העולם כולו את הישראליות כפי שהיא באמת. אני מבקש להודות בהערכה רבה לכל היוצרים והשחקנים ובטוח שגם בעונה הבאה, השלישית במספר של הסדרה, תזכרו היטב את המחויבות וגם את ההזדמנות שמונחות לפתחכם. תודה לכולכם - ובהצלחה".