שבאבניקים שבאבניקים | הוט נלחמת בפיראטים ופתחה לחרדים אפשרות לצפיה ישירה בסדרה

הסדרה הפופולארית זוכה לאהדה ברחוב החרדי, שם רבים צופים בסדרה בצורה בלתי חוקית, ב'הוט' מנסים להילחם בתופעה באמצעות פשקוויל בסלנג חרדי

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/08/21 15:42 ז באלול התשפא

שבאבניקים | הוט נלחמת בפיראטים ופתחה לחרדים אפשרות לצפיה ישירה בסדרה
שבאבניקים, צילום: אוהד רומנו

העונה השנייה של הסדרה שבאבניקים היא הדבר הכי חם ברחוב החרדי, הסדרה שעוקבת אחרי ארבעה תלמידי ישיבה שמקימים לעצמם ישיבה חדשה ומלאה בניואנסים מדויקים אהובה על הצעירים החרדים שמרגישים כי קיבלו ייצוג במסך. הצופים החרדים לא מחזיקים טלוויזיה וצופים בצפייה פיראטית, ב'הוט' מנסים לשים סוף לתופעה.


(סודות הדייטים במגזר החרדי נחשפים)

החברה יצאה בקמפיין מיוחד לחברה החרדית באמצעות פשקוויל ביידיש ובו בקשו שלא לתת יד לצפייה פיראטית והציגו לציבור החרדי פתרון מיוחד. בחברה מציעים לרכוש מנוי חד פעמי לצפייה בסדרה שבאבניקים בעונה הראשונה והשנייה בלבד. התשלום גם הוא הונגש לחברה החרדית וניתן לרכוש את המנוי באמצעות העברה בנקאית או מזומן.

הפשקוויל המיוחד

הפשקוויל המיוחד                                                                                                                                    צילום: הוט

"מדובר בקמפיין שיווקי של משווק שעובד איתנו  במגזר החרדי, שעלה בימים אלו ומטרתו לקדם את הצפייה בסדרה ולעורר מודעות לצפייה פיראטית". סיפרו גורמים בהוט, והוסיפו כי "הקמפיין מציע ללקוחות המעוניינים לצפות בסדרה - לצפות באמצעות תשלום מראש (במזומן) וללא צורך באמצעי תשלום קבוע וללא התחייבות". 

״שבאבניקים״ מגוללת את סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה הלומדים בתנאי פנימייה בישיבה חרדית. אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה.

ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הרחוב החילוני האחרון שנשאר בירושלים, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה.