הכל בגלל הקורונה: עידו רוזנבלום יגיש את ארץ נהדרת

המנחה המיתולוגי של ארץ נהדרת חלה בקורונה כאשר חזר מארצות הברית, ומי שיחליף אותו הוא השחקן שנשוי למגישת חדשות 12, יונית לוי. גם שר החוץ יאיר לפיד משועשע מהסיטואציה, וכתב, "ראיתי שבארץ נהדרת יש מנחה חליפי. איזה רעיון מוזר"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/12/21 11:12 יח בטבת התשפב

הכל בגלל הקורונה: עידו רוזנבלום יגיש את ארץ נהדרת
אייל קיציס, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

כבר שנים רבות שארץ נהדרת משעשעת את הצופים בסאטירה נוקבת וקורעת מצחוק. הפנים התחלפו, החדשות השתנו, אבל המנחה נשאר אותו דבר. במשך 19 שנים אייל קיציס משמש בתפקיד הגננת הנוזפת, ובזמן ששאר השחקנים על הסט מגלמים דמויות בלי סוף, הוא תמיד נשאר הפנים הקבועות והמוכרות עבור הצופים. 

הערב, בפעם השנייה בלבד בתולדות התוכנית, קיציס נאלץ להיעדר מהמסך. המנחה המיתולוגי חזר מכנס בארצות הברית ואובחן כחיובי לקורונה. לאחר שבפעם האחרונה שנעדר, כאשר נולדה לו בת, טל פרידמן נקרא להחליף אותו, הפעם מי שיגיש את התוכנית במקום קיציס יהיה לא אחר מאשר המגיש והשחקן עידו רוזנבלום, שרק בסוף השבוע סיים להנחות תוכנית הריאליטי המוזיקלית, "הזמר במסכה". מקיציס נמסר כי הוא חש בטוב. גם המנחה הילה קורח שהתה בכנס ואובחנה כחיובית לנגיף.

בקשת 12 כבר שחררו לצופים קדימונים מרשימים ומשעשעים, וניכר כי השחקנים מקבלים בברכה את הגננת החדשה. גם שר החוץ יאיר לפיד משועשע מהחילופים, ובציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב ראש הממשלה החליפי, "ראיתי שבארץ נהדרת יש מנחה חליפי. איזה רעיון מוזר".