תהיי הכי יפה בבית כנסת: טיפים לאיפור מקצועי ב-5 דקות

גם בתוך הלחץ של השעות האחרונות לפני כניסת השבת, אפשר להספיק להוציא איפור זריז שיראה מקצועי ויחזיק מעמד לאורך זמן. ריכזנו עבורכן טיפים שיעזרו לכן להיראות מדהים תוך חמש דקות עבודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/24 17:36 טו בשבט התשפד

תהיי הכי יפה בבית כנסת: טיפים לאיפור מקצועי ב-5 דקות
איפור, צילום: AlikeYou,Shutterstock

בתור בחורה דתייה צעירה, הדקות האחרונות לפני כניסת השבת נראות עבורי כך: מסיימת מקלחת שהתחילה מאוחר מדי, מחליפה 3 שמלות (תוך צעקות "אין לי מה ללבוש" לחלל האוויר), מתחילה עם קונסילר ומסקרה ומגלה ששבת כבר נכנסה. עוד מריחה של סומק, טיפונת טינט - יש 20 דקות הרי - ועוצרת רגע לפני האודם. מאוחר מדי, השמש כבר התחילה לרדת.

לא משנה כמה תתארגנו מראש, ככל הנראה לא תצליחו להקדיש זמן רב לאיפור שלכן לפני שבת. בדיוק לשם כך הכנו עבורכן טיפים לאיפור מקצועי ב-5 דקות בלבד, כזה שיגרום לכן להיות הכי זוהרות בבית הכנסת, ואף אחד לא יאמין שרק לפני רבע שעה יצאתן מהמקלחת.

  • קודם כל, העור: כדי שהאיפור שלכן באמת ייראה מקצועי ואיכותי, חשוב שהפנים שלכן יהיו נקיות ולחות. אחרי קרם הלחות שלכן השתמשו בפריימר כדי ליצור בסיס חלק לאיפור. אתן יכולות להשתמש בנוסף לכך בבסיס קל או בקרם BB למריחה מהירה.
  • קונסילר באזורים הנכונים: קונסילר לא רק מסתיר פצעים, אלא מוסיף הבהרות במקומות הנכונים - מתחת לעיניים, מסביב לאף והיכן שיש כהויות מיותרות. חשוב להקפיד על קונסילר המתאים לגוון העור שלכן, שלא יבלוט ולא יהפוך אתכן לחיוורות.
  • צלליות בגוונים: צלליות בצבעים ניטרליים ובגימור מט ישוו לכן מראה הרבה יותר מקצועי. את הצללית הבהירה תמרחו בעדינות על העפעפיים, ואת הגוון הכהה יותר מחוץ לעפעף.
  • מסקרה כפולה: שימוש במעגל ריסים ולאחריו שתי שכבות של מסקרה יגרמו לריסים שלכן להיראות הרבה יותר טוב, וידגישו את העיניים שלכן.
  • לא לשכוח את הגבות: רגע לפני שאתן עוזבות את העיניים, אל תשכחו לתת לגבות סירוק קצר, בתוספת ג'ל או עיפרון עם צבע.
  • סומק ברונזר: השתמשו במוצר המשלב סומק וברונזר ביחד, שיחסוך לכן זמן מיותר. את הסומק מרחו על הלחיים ואת הברונזר על עצמות הלחיים.
  • לא חייב לתחום: אם אתן קצרות בזמן, תוותרו על התוחם שלכן. בחרו אודם בגוון טבעי או שפתון כהה, וכך תוכלו לוותר על הגימור.
  • בידיים: בחלק מפעולות האיפור אפשר לוותר על מברשות ולמרוח באמצעות הידיים. כך תחסכו זמן יקר של פשפוש בתיק האיפור.
  • אם נשארה דקה: ספריי קיבוע יעזור לאיפור שלך להישאר עמיד ומקצועי לאורך זמן, וכך תוכלי לקום גם בבוקר שבת כשאת נראית נפלא.