5 דרכים לוודא שהאיפור לא יימרח לך גם אחרי יומיים של חג

ניצן קליין ניר, מאפרת כלות ומעבירה סדנאות איפור, מעניקה חמישה טיפים לשימור האיפור לאורך החג הארוך בשנה, ומבטיחה לעזור לכן לוודא שהאיפור לא יימרח אחרי הארוחה הראשונה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/09/23 11:35 כז באלול התשפג

5 דרכים לוודא שהאיפור לא יימרח לך גם אחרי יומיים של חג
צילום: shutterstock

ראש השנה הוא אחד החגים הארוכים בלוח השנה העברי. אם בשבת רגילה קשה לשמר את האיפור מתחילתה ועד סופה, בראש השנה האתגר קשה ומכופל. ניצן קליין ניר, מאפרת כלות ומעבירה סדנאות איפור, מעניקה טיפים לשימור האיפור. "אתחיל ואומר שבתור מאפרת אני אף פעם לא אמליץ ללכת לישון ללא הסרת האיפור", היא מדגישה, "העור שלנו צריך להתחדש במהלך הלילה ולכן כל כך חשוב להקפיד על כך. אבל זה לא אומר שאנחנו לא רוצות איפור שיהיה עמיד ככל האפשר".

1. מוצרים המתאימים לעור הפנים שלך

אחד הדברים החשובים לשמירה על האיפור שלנו עמיד ויפה הוא ההתאמה של האיפור לסוג העור שלנו. אם תניחי מייקאפ על בסיס שמן המיועד לעור יבש על עור שומני, תקבלי תוצאה לא מחמיאה, לא עמידה וממש לא מתאימה לעור פנייך. לכן הבסיס לאיפור טוב הוא לדעת מהו סוג העור שלך ולקנות את המוצרים המתאימים לו. לא כל מוצר שממליצים ברשת מתאים לכל אחת וזה לגמרי בסדר.

פריימר

לאחר הנחת בסיס הטיפוח שלך, מרחי פריימר המיועד לשמור על האיפור עמיד. יש מגוון פריימרים כאלה בשוק, רק שימי לב לקנות את האחד שמתאים לסוג העור שלך ולמטרה שלשמה התכנסנו - עמידות.

ניצן קליין ניר צילום: תמר אסתר צילום

שיטת רטובים-יבשים

בואי ואגלה לך סוד. יש שיטה שעוזרת לאיפור להישאר יותר זמן על הפנים ובה כל המאפרים משתמשים. העיקרון הוא פשוט, לפני כל אבקה שאת רוצה לשים על הפנים, שימי את אותו המוצר בצורה נוזלית/קרמית ורק אז את האבקה לקיבוע. רק צריך לשים לב שאת שלב הרטובים תמיד נעשה לפני הנחת הפודרה, ורק אחריה נוכל לשים את כל המוצרים באבקה (ברונזר, סומק, שימר וכו').

מוצרים עמידים

השתדלי לקנות מוצרים מלכתחילה עמידים שיעזרו לאיפור שלך להישמר לאורך זמן, אודמים עמידים, מסקרות עמידות ואייליינר עמיד. אלו מוצרים שיכולים לעזור ולשפר את עמידות האיפור שלך פלאים.

מקבע איפור

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות הוציאו לשוק מוצר המשווק כמקבע איפור. מדובר על תרסיס ספריי שמרססים אותו בסוף האיפור והוא אמור לנעול את כל החומרים ולהאריך את העמידות שלהם על הפנים. גם כאן יש מוצרים יותר טובים ופחות, חלק מהארץ וחלק מחו"ל, אבל אם את מרגישה שאת צריכה מוצר שיעזור לאיפור שלך להיות אקסטרה עמיד, זה המוצר בשבילך.

הכותבת היא ניצן קליין ניר, מאפרת כלות ומעבירה סדנאות איפור קבוצתיות ואישיות, מלמדת אותך להיות המאפרת של עצמך.