פלשתינים כן ישראלים לא: ההנחה המקוממת של תנובה

העיתונאי ומנחה הטלוויזיה, גיא לרר, צפוי לפרסם את המחירון הסודי של החברה לרשות הפלשתינית: "בזמן שמעלה אצלנו ב-4.7%, ״כי אין ברירה״ תנובה מעניקה לרשות הנחה קבועה של עד כ-18%"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/22 08:27 יח בכסלו התשפג

פלשתינים כן ישראלים לא: ההנחה המקוממת של תנובה
תנובה, צילום: Miriam Alster/Flash90

יוקר המחייה: תנובה, ענקית המזון והמחלבה הגדולה בארץ הודיעה לפי כחודש כי היא תעלה את מחירים של מאות מוצרים, כמעט כל מוצרי החברה שאינם מפוקחים. החברה הסבירה כי הסיבה לעליית המחירים היא התייקרות החלב הגולמי, שעלה בכחצי שקל לליטר מאז 2019. הערב (ב') במסגרת תכנית "הצינור", העיתונאי ומנחה הטלוויזיה, גיא לרר, יחשוף את המחירים שמשלמים ברשות הפלשתינית על מוצרי תנובה, בזמן שהיא מעלה מחירים בישראל.

זוהי חשיפת יוקר המחיה החשובה ביותר שלנו והיא מספרת את כל הסיפור

"זוהי חשיפת יוקר המחיה החשובה ביותר שלנו והיא מספרת את כל הסיפור. מחר בחדשות 13, אמיר שואן יביא את המחירון הסודי של תנובה לרשות הפלשתינית. בזמן שמעלה אצלנו ב-4.7%, ״כי אין ברירה״ תנובה מעניקה לרשות הנחה קבועה של עד כ-18%(!). ואיך קשורים בניו של אבו מאזן? בלוף עליית המחירים נחשף", פרסם לרר בעמוד הטוויטר שלו.

בסיום דבריו, הביא לרר  את תגובת החברה. "לתנובה מחירון אחיד וקריטריונים אחידים להנחות ללקוחותיה בישראל וברשות. גם ברשות הפלסטינית את המחירים לצרכן קובעות הקמעונאיות", נמסר מתנובה.

מנכ"ל תנובה מודע להשפעת עליית המחירים: "החיים מורכבים"

כאמור, באמצע החודש שעבר הודיעה ענקית המזון תנובה כי בכוונתה להעלות את מחירם של מאות מוצרים, זאת עקב התייקרות החלב הגולמי, שעלה בכחצי שקל לליטר מאז 2019. מנכ"ל החברה, אייל מליס, התייחס בשבוע שעבר לנושא ובכנס מעלה ESG לשיח הציבורי הסביר כי הוא בהחלט מודע לשיח הציבורי של הימים האחרונים. 

צילום: shutterstock

"החיים מורכבים. אנחנו מנסים לקחת בחשבון את כל בעלי העניין", אמר מילס ופירט כי מדובר בספקים, קהילה, לקוחות, צרכנים, עובדים, תקשורת, רגולציה ובעלי המניות. "החוכמה היא לדעת לשרת את האינטרסים של כולם, לאזן ולתת מענה מותאם לכל אחד מהם באופן רגיש תוך התחשבות, אחריות ומחויבות. זוהי שיטת הפעולה שלנו וככה אנחנו מתנהלים".