לא רק תנובה: ענקית מזון נוספת הודיעה על העלאת מחירים

שטראוס הודיעה כי היא תעלה את מחירי חלק ממוצריה לקמעונאים בשיעור ממוצע של כ- 2.9% | בין המוצרים שמחירם יעלה: יוגורט דנונה, חטיפי תפוצ'יפס ודוריטוס, חלב alpro ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 11:56 יד בכסלו התשפג

לא רק תנובה: ענקית מזון נוספת הודיעה על העלאת מחירים
צילום: Moshe Shai/Flash90

גל עליות המחירים: חברת המזון הגדולה שטראוס, הודיעה הבוקר (ה') כי היא תעלה את המחירים לקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות, הסלטים, החטיפים המלוחים הממתקים ומוצרי יד מרדכי בשיעור ממוצע של כ- 2.9% ההתייקרות שתיכנס לתוקף ב-19.12. בין המותגים שמחירם יעלה: מוצרי יטבתה, חטיפי תפוצ'יפס ודוריטוס, מוצרי הדבש של יד מרדכי, יוגורט דנונה, חלב alpro ועוד. כמו כן רשת קפה עלית מעדכנת חלק ממוצריה.

שטראוס

שטראוס צילום: Michael Giladi/Flash90

בחברה הסבירו כי הסיבה לעליית מחירים היא בין היתר מעליית מחירי חומרי הגלם והתשומות בישראל ובעולם ובראשם מחירי החלב, הסוכר, השמנים, הקקאו, האנרגיה והאריזות בשיעורים של יותר מעשרות אחוזים בשנתיים האחרונות.

מנכ"ל שטראוס: ביצוע עדכון מחירים מידתי הינו תנאי לשמירה על איזון

אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל: "ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט וכי ההתמודדות עם יוקר המחיה נוגעת לכל בית בישראל. לצד זאת אנו סבורים שביצוע עדכון מחירים מידתי הינו תנאי לשמירה על איזון בין צרכי הציבור, עובדי החברה, ספקיה, לקוחותיה ורבבות המשקיעים הציבוריים  - קרנות הפנסיה וקופות הגמל - בסביבה שבה האינפלציה הגבוהה בעולם ובישראל ברורה וידועה לכל".

עוד הוסיף ואמר כי "אולם, בשל שיעורי האינפלציה הגבוהים בישראל ובעולם והתייקרות מחירי חומרי גלם ותשומות רבות, ולאור הצפי כי מגמה זאת תימשך גם בחודשים הקרובים אנו נאלצים להודיע על עדכון חלק ממוצרינו לקמעונאים, אשר מפצים על חלק קטן מסך ההתייקרויות שספגה החברה".