הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל: נוריד ל-300 מוצרים את המחיר

בשבוע שעבר נכנעה שופרסל לחברת תנובה ואישרה לה לעלות מחירים, עכשיו מכריזים בשופרסל על הורדת מחירים למאות מוצרים | ההורדה תהיה קבועה למשך חצי שנה: "להוריד את המחירים ולנעול אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 16:37 יז בכסלו התשפג

הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל: נוריד ל-300 מוצרים את המחיר
צילום: שאטרסטוק

הורדת מחירים למאות מוצרים: רשת שופרסל מכריזה על עוד צעד בניסיון להיאבק ביוקר המחייה. הבוקר (א'), הכריזה הרשת על הוזלת מחיר של מעל ל-300 מוצרים. הוזלת המחירים תתבצע במגוון קטגוריות, ביניהן מוצרי מזון, חלב, ניקיון, פארם, משקאות וחטיפים.

המוצרים שיכללו בהורדה

במוצרי החלב צפויה ירידה במחירי הגבינות, השמנת לבישול והקצפה, משקה שקדים ואורז, יוגורטים ומעדנים. במוצרי הפארם צפויה ירידה במחירי המגבונים, החיתולים, מוצרי טיפוח הגוף והשיער, חומרי ניקוי לבית ומוצרי כביסה. בנוסף, צפויה הוזלה במחירי הפסטה והאטריות, דגני הבוקר, בצקים, שימורים, מוצרים קפואים, מיצים וגלידות.



ההוזלה של המוצרים באה לאחר המאבק של שופרסל נגד המחלבות תנובה, גד וטרה, לאחר שהרשת לא אישרה הרשת את עליית המחירים של החברות ומוצריהן לא היו במקררי שופרסל מלבד המוצרים בפיקוח אשר החברות מחוייבות לשמר את המחירים הקיימים. 

"להמשיך להגן על הצרכן הישראלי"

אורי וטרמן מנכ"ל שופרסל מסר: "בחודשים האחרונים הובלנו בכל כוחנו את הניסיון לעצור, או לפחות לדחות את עליות המחירים שיזמו היבואנים וחלק מיצרני המזון הגדולים". עוד הוסיף ואמר המנכ"ל: "שופרסל, כקבוצת קמעונאות, ישראלית מחויבת לציבור, גיבשה בשבועות האחרונים רשימה של מאות המוצרים המועדפים על ידי הלקוחות שלנו והחלטנו להוריד את מחירם ולנעול אותם למשך חצי שנה. גם לאחר תקופה זו, נמשיך לעשות הכל, על מנת להמשיך להגן על הצרכן הישראלי ולספק לו מחיר הוגן ותחרותי".