זאת החברה שמציעה טסלה לכל עובד

מספר חודשים אחרי שהחברה של אילון מאסק הודיעה על מחסור במלאי הרכבים הזמינים, נודע כעת כי חברת הליסינג אלדן תספק טסלה 3 ועוד מספר דגמי רכבים חשמליים לחברת אינטל שאמרה: "תגובות העובדים מצוינות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/02/22 17:40 יב באדר א'

זאת החברה שמציעה טסלה לכל עובד
טסלה 3, מכונית לכל עובד, צילום: שאטרסטוק

מלחמת ההייטק נמשכת: יש חברות שמציעות דמי חתימה, יש כאלה שיכללו בחוזה העסקה תנאים מופלגים ו-24 סוגי גלידה, אבל בחברה אחת יצאו בהצעה שהולכת לשבור את השוק: טסלה לכל עובד. ב"גלובס" התפרסם היום (א') כי חברת אינטל הציעה לעובדים שלה לקחת מכונית טסלה 3 בליסינג תפעולי באמצעות חברת אלדן.

הליסינג כולל את עמדות הטעינה אותן העובדים יוכלו לקבל הביתה בחינם ושירותים שונים של החברה. מחירו החודשי לעובדים דומה לזה של מכוניות היברידיות באותו טווח מחיר, דוגמת יונדאי סונטה וטויוטה ראב4.

בחודשים האחרונים טענו בטסלה שיש מחסור במלאי הרכבים הזמינים, ולכן אין ביכולתם לספק אותם לחברות הליסינג. כאשר באופן כללי, ענף הליסינג לא הצליח לשווק כלי רכב חשמליים, הן בשל בעיות מלאי והן בשל הצעות לא אטרקטיביות בעסקאות עליהן.

מאינטל מסרו כי "עוד הרבה לפני שהדבר התפשט בקרב ענפים שונים בענף ההייטק, אינטל התחייבה ופועלת לטובת מגוון של יעדים סביבתיים כמו למשל מעבר לשימוש באנרגיה שכולה ממקורות מתחדשים וירוקים (וכידוע מדווחת על כך בדוחותיה התאגידיים). ברור לכל בענקית השבבים כי כשמדברים על צמצום טביעת רגל סביבתית, הדבר טומן בחובו גם את עניין השינויים בענף התחבורה; כבר היום ההסעות למפעל הייצור שלנו בקרית גת נעשות באמצעות רכבים חשמליים, עובדי החברה ינהגו ברכבים חשמליים מסוגים שונים כמו למשל איוניק 5, איווז, טסלה, ג'לי ו-MG, אותם אנו מציעים במסגרת תוכנית הליסינג של החברה. עבור דגמים מסוימים במסגרת התוכנית עובדים יוכלו לקבל עמדת הטענה ביתית בחינם. התגובות שאנחנו מקבלים מהעובדים הן על ההחלטה לכלול בתכנית רכבי הליסינג רכבים חשמליים הן מצוינות".

בחברת אלדן סירבו להגיב על הידיעה. לא ניתן היה להשיג את תגובת טסלה.