גוד פארם של רמי לוי מרחיבה את תחום בדיקות הקורונה

אנטיגן לתו ירוק, PCR לפני טיסה, בדיקות עצמיות, ובקרוב גם בדיקות חינם לילדים, רשת בתי המרקחת גוד פארם משתלטת על התחום: "החיים ממשיכים לצד הקורונה. נמשיך ונרחיב את המגוון", הצהיר רמי לוי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/12/21 12:40 כד בטבת התשפב

גוד פארם של רמי לוי מרחיבה את תחום בדיקות הקורונה
מגוון בדיקות קורונה ברשת, צילום: סופיה ישראל וגוד פארם

רשת גוד פארם בבעלות רמי לוי הודיעה היום (ג') על הרחבת תחום בדיקות הקורונה במגוון סוגים העונים על הצרכים השונים של כל פלחי האוכלוסייה בפריסה ארצית. לצד בדיקות האנטיגן המהירות לתו ירוק, שכבר פועלות ברשת במחיר מוזל של 49 שקלים, גוד פארם גם מציעה בדיקות עצמיות לשימוש ביתי במארז של 5 בדיקות ב-39 שקלים. 

יודגש כי בדיקות האנטיגן המהירות עם תשובה תוך 15 דקות באנגלית ובעברית, מתבצעות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה ומתאימות לטיסות לארצות הברית, איטליה, בריטניה, צרפת ובקרוב למדינות נוספות שעתידות לעדכן את ההנחיות. 

במקביל מאפשרת מעתה גוד פארם, לבצע גם בדיקות PCR בסניפים הממוקמים במרכזי הערים ב-11 מתחמים ייעודים בפריסה בכל הארץ. התשובה לבדיקה מתקבלת תוך זמן של עד 30 שעות ומוצעת במחיר 89 שקלים.

בדיקות אנטיגן בגוד פארם

בדיקות אנטיגן בגוד פארם צילום: סופיה ישראל וגוד פארם

בימים הקרובים תשיק הרשת שירות נוסף של בדיקות קורונה בחינם בשיתוף משרד הבריאות לילדים בגילאי 3 עד 12 לצרכי תו ירוק. מכלול שירותי הבדיקה מתבצע בגוד פארם על פי הנחיות משרד הבריאות, על ידי צוות רפואי מיומן ומקצועי של סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ. הבדיקות מיועדות לצרכי תו ירוק, טיסה לחו"ל או שחרור מבידוד ומחירן מיועד לכולם, ללא התניה של חברות במועדון כלשהו או קניה ברשת.

רמי לוי, מבעלי גוד פארם מסר כי, "החיים ממשיכים לצד הקורונה ואנחנו מתאימים את המוצרים והשירותים בתחום הבדיקות לטובת הצרכן הישראלי ואף נמשיך ונרחיב את המגוון. אני קורא לציבור להגיע לסניפי גוד פארם לבדיקות קורונה לכל בני המשפחה".

אדם פרידלר מייסד ומנכ"ל גוד פארם הוסיף: "המהלך מתבצע כהמשך לחזון שלנו להמשיך ולהטיב עם הצרכנים. אנחנו מספקים כיום בסניפים קשת רחבה של סוגי בדיקות לשימושים השונים של הציבור בישראל ונמשיך להיות קשובים לצרכים ולביקוש". 

הטכנולוגיה של סופיה אושרה על ידי ה - FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות, כוללת ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן