לא מפתיע: רמי לוי ישווק בדיקות PCR לטסים לחו"ל

רשת בתי המרקחת "גוד פארם" בבעלות איש העסקים תשווק את הבדיקות שמיועדות לטסים ולזקוקים לתו ירוק ולסיום בידוד ב-89 שקלים. לאחרונה החלה הרשת לשווק בדיקות אנטיגן במחיר של 49 שקל

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/12/21 16:10 ד בטבת התשפב

לא מפתיע: רמי לוי ישווק בדיקות PCR לטסים לחו"ל
רמי לוי, צילום: פלאש 90

אחרי שנכנס גם לתחום הטיסות, החליט איש העסקים רמי לוי להקל על הטסים ורשת בתי המרחקת שבבעלותו - גוד פארם - הודיעה על השקת מערך בדיקות קורונה PCR. מערך הבדיקות הושק כעת בעשרה סניפים והן מיועדות לטסים לחו"ל ולמי שזקוק לבדיקות לצורכי תו ירוק או סיום בידוד.

בדיקות ה-PCR מתבצעות באישור משרד הבריאות ומקנות תו ירוק התקף למשך 72 שעות. תוצאות הבדיקה תקפות לחו"ל ויימסרו בשפה האנגלית, במייל ובסמס, עד 30 שעות מביצוע  הדגימה. מחיר הבדיקות הוא 89 שקלים. את מערך הבדיקות עבור הרשת מפעילה חברת סופיה. 

הרשת מתחדשת בבדיקות קורונה

הרשת מתחדשת בבדיקות קורונה צילום: מתוך אתר גוד פארם


מוקדם יותר החלה רשת בתי המרחקת לשווק גם את הבדיקות המהירות, האנטיגן, שמתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של חברת סופיה, שמאפשרת לקבל תוצאה מיידית בזמן אמת תוך 15 דקות. תוצאות הבדיקה יימסרו במייל ובסמס ומקנות תו ירוק התקף למשך 24 שעות. 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן