לא תאמינו מי רוצה לרכוש את אל על

לאחר שהוכרז כי חברת אל על תעבור הלאמה ושהציבור יוכל לקנות את מניות החברה, התגלה כי האדם המעוניין לקנות את החברה הוא לא פחות מאברך בשנות ה-20 לחייו מירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/20 09:27 כ בתמוז התשפ

לא תאמינו מי רוצה לרכוש את אל על
צילום: פלאש 90

בשבוע שעבר דירקטוריון אל על החליט לקבל את הצעת המדינה כי חברת אל על תהפוך לחברה לאומית, עקב הקשיים הכלכליים שנכנסה החברה מאז תחילת משבר הקורונה. הוחלט לאמץ את מתווה ההצלה של משרד האוצר לפיו החברה תקבל הלוואה בסך 250 מיליון דולר בערבות מדינה של 75%, יחד עם הנפקת מניות של החברה בגובה 150 מיליון דולר שיונפקו לציבור. כעת נחשף אזרח ישראלי ראשון המעוניין בקניית המניות, מדובר בתלמיד ישיבה בשנוץ ה-20 לחייו, תושב ירושלים.

אלי רוזנברג, אברך נשוי ואב לילדים רכים, הוא האדם המעוניין בקניית החברה. רוזנברג בקנייה למעשה מייצג את אביו, אזרח אמריקאי בעל עסקי נדל"ן שהונו מוערך בחצי מיליארד דולר לפחות. הסיבה שדווקא הבן עושה את הקנייה ולא האב, היא כי תנאי המכירה מיועדים לאזרחים ישראלים בלבד, והאב כאמור הוא תושב ניו יורק.

לצורך העסקה שכרה המשפחה את רואה החשבון ראם עמינח לבחון עבורם את האפשרות לרכישה. נראה כי משפחת רוזנברג נחושה לקנות את החברה ומקווים שחברת "כנפיים" שעד היום החזיקה במרבית המניות של החברה תסכים לעסקה. בינתיים כדי למנוע פשיטת רגל מוחלטת של אל על הוחלט להסב את מטוסי הנוסעים של החברה למטוסי תובלה. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן