הלוחם לא חוזר הביתה? 5 רעיונות לדייטים בעוטף עזה

הלוחמים יוצאים רק להתרעננויות קצרות מחוץ לרצועת עזה, ובנות הזוג נאלצות להסתפק בדייטים בשטחי הכינוס או מחוץ לטנק. מצאנו עבורכם 5 רעיונות לדייטים נפלאים בעוטף עזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 15:01 יא בשבט התשפד

הלוחם לא חוזר הביתה? 5 רעיונות לדייטים בעוטף עזה
יער שוקדה, צילום: Doron Horowitz,Flash90

לוחמי המילואים אמנם חוזרים לביתם מדי פעם בפעם, אך הלוחמים הסדירים יוצאים רק להתרעננויות קלות מחוץ לרצועה. כשבת הזוג מגיעה לביקור אתם לא חייבים לשבת בתוך טנק צבאי כשקולות הלוחמים המותשים סביבכם - יש לא מעט אטרקציות שתוכלו לעשות בעוטף וליהנות מדייטים שגרתיים גם עכשיו.

1. ספורטיבי: טיול אופניים בבארי

הרבה לפני שהפך לסמל לזוועות הנוראיות של החמאס, קיבוץ בארי היה מוכל בשל מסלול האופניים שלו, אליו הגיעו מכל רחבי הארץ. אם אתם במצב רוח לזוז ויש לכם שני זוגות אופניים, צאו לרכב על השבילים היפים, שכעת הפכו לנטושים

מסלול אופניים בבארי

מסלול אופניים בבארי צילום: Doron Horowitz,Flash 90

2. מתוק וערכי: שוקולד קפה בנווה

הבעלים של "שוקולד קפה" ביישוב נווה, דביר קרפ ז"ל, נרצח במתקפת החמאס בשבעה באוקטובר. מאז המשפחה עושה הכל כדי להנציח אותו ולשקם את הקפה שלו, ואתם יכולים לסייע להם ועל הדרך ליהנות מהפוגה מתוקה עם שייקים, קפה, פרלינים, סופלה ועוד מוצרי שוקולד מגוונים.

שוקולד

שוקולד צילום: Sophie Gordon,Flash90

3. פסטורלי: פיקניק ביער שוקדה

גם כשמלחמה בחוץ, הפרחים ממשיכים לפרוח, וחודשי החורף הם היפים והירוקים ביותר. קחו לעצמכם שני סנדוויצ'ים, פירות חתוכים ומיץ תפוזים טרי ותפרשו שמיכת פיקניק ביער שוקדה המהמם.

שוקדה

שוקדה צילום: Mendy Hechtman,FLASH 90

4. משביע: טעם העמק בנתיבות

מסעדת "טעם העמק" הכשרה ממוקמת במתחם פריז בנתיבות, ובעלת סניף נוסף כשר למהדרין. אם אתם באמת רעבים, תקפצו לארוחה בשרית טובה, משביעה ועשירה ועל הדרך תתמכו בעסקי העוטף שממשיכים כרגיל למרות המצב.

בשר

בשר צילום: Aleksei Isachenko,Shutterstock

5. מפנק: ספא מבראשית

אם אתם זקוקים למעט רוגע, נחת ושלווה, לכו להתפנק בספא שיעניק לכם חוויה אינטימית ומחברת, ובעיקר יעזור גם לגוף וגם לנפש בתקופה מתוחה כזו.

ספא

ספא צילום: New Africa,Shutterstock

לפני שאתם יוצאים לדייט, תוודאו שהאפשרות שבחרתם כפופה להנחיות פיקוד העורף, שהמקום פתוח כרגיל ושהמרחב בטוח עבורכם. וכמובן, עדיף שאזעקה לא תתפוס אתכם באמצע.