מנכ"ל דפוס בארי נבחר לאיש השיווק של דצמבר 2023

בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי, נבחר בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של דצמבר 2023: "בן הוביל מהלך מנהיגותי יצירתי ונמרץ בתקופת משבר כלכלי קשה שנוצר עם פרוץ המלחמה בעוטף עזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/24 13:40 כ בטבת התשפד | עודכן בתאריך 01/01/24 14:08

מנכ"ל דפוס בארי נבחר לאיש השיווק של דצמבר 2023
קיבוץ בארי אחרי הזוועות, צילום: Edi Israel/Flash90

איגוד השיווק הישראלי בחר את בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי, לאיש השיווק של חודש דצמבר 2023. זאת בזכות בניית מותג חזק לאורך שנים, וחזרה מהירה לפעילות מלאה של הדפוס לאחר הפגיעה הקשה שספג הקיבוץ באירועי ה-7 באוקטובר.

הנשיא הרצוג בדפוס בארי,

הנשיא הרצוג בדפוס בארי, צילום: צילום: חיים צח / לע"מ

"תוך שבוע הצליח להחזיר את הדפוס לתפוקה מלאה"

קיבוץ בארי שבעוטף עזה, נפגע קשות במתקפת הפתע שפרצה ב-7 באוקטובר. 93 חברי הקיבוץ נרצחו ו-30 נוספים נחטפו, כאשר בניהם עובדים בכירים בדפוס. איגוד השיווק הישראלי אמר: "למרות האסון, הצליח בן סוכמן, מנכ"ל בית הדפוס, להוביל את המאמץ לפתיחה מחודשת של הדפוס כבר שבוע לאחר האירועים. סוכמן גייס מחדש את עובדי הדפוס, הן חברי הקיבוץ והן עובדים שכירים, לעבודה במשמרות, ותוך שבוע הצליח להחזיר את הדפוס לתפוקה מלאה ולעמוד בהתחייבויותיו ללקוחותיו הרבים".

בן הצליח להוביל את בית הדפוס במשבר שלא ידענו כמותו

עוד אמר האיגוד כי: "בן הוביל מהלך מנהיגותי יצירתי ונמרץ, בתקופת משבר כלכלי קשה שנוצר עם פרוץ המלחמה בעוטף עזה, ושאיים על המשך קיומו של בית הדפוס. בן ראוי לבחירתו כאיש השיווק של החודש, על הצלחתו להוביל את בית הדפוס במשבר שלא ידענו כמותו ולהבטיח את המשך פעילותו והצלחתו העסקית".

כזכור, דפוס בארי הוקם בשנת 1950 והוא כולו בבעלות הקיבוץ. בין לקוחותיו ניתן למנות את כל הבנקים בישראל וגם את משרד התחבורה, כאשר בית הדפוס בבארי הוא המקום היחיד בו מודפסים רישיונות הנהיגה הישראלים.