התייקרות הטהרה: מחירי המקוואות המעודכנים ברחבי הארץ לשנת 2023

עליית המחירים בישראל פוגשת אותנו בכל תחומי החיים, ומקשה על כולנו להתנהל כלכלית. עכשיו ההתייקרות מגיעה גם לעולם הטהרה, ומשפיעה על מחירי מקוואות הנשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 16:21 כו בטבת התשפג

התייקרות הטהרה: מחירי המקוואות המעודכנים ברחבי הארץ לשנת 2023
צילום: shutterstock

זה לא סוד שיוקר המחייה פוגש אותנו בכל מקום. זה נמצא במכשירי החשמל, בסופר, בתחנות הדלק ובנדל''ן, ומשנה לשנה נהיה קשה יותר לסגור את החודש. אנחנו כבר לא מופתעים כשמודיעים על התייקרות של מוצר או של משאב נוסף, ומוכנים בדריכות לגל הבא שיתפוס אותנו. עליית המחירים נמצאת בכל התחומים, וכמובן שהשפיעה גם על תחומי הדת והמועצות הדתיות. עכשיו העליה מגיעה גם לעולם הטהרה, ומחירי המקוואות עולים בהדרגה.

המחירים המעודכנים לשנת 2023

טבילה במקווה כללית לנשים כולל מקלחת: 16

טבילה במקווה כללית לנשים כולל אמבטיה: 33

טבילה בתא מיוחד (מקווה כלות): 55

טבילה שלא בשעות הפעילות הרגילות של מקווה הנשים: 55

כלות בשנה הראשונה לנישואיהן: פטור

צילום: shutterstock

לפי בדיקה שערכנו, מחיר טבילה במקווה כללית לנשים כולל אמבטיה טיפס מ-31 ל-33 שקלים בין 2022 ל-2023. לעומת זאת, מחיר טבילה במקווה כללית לנשים כולל מקלחת נותר 16 שקלים גם בשנה זו. מחיר טבילה בתא מיוחד (מקווה כלות) עלה בצורה דרסטית יותר, כשבשנה שעברה הוא עלה 52 שקלים, וכעת קפץ ל55 שקלים. אותו הדבר תקף גם למחיר טבילה שלא בשעות הפעילות הרגילות של מקווה הנשים, שטיפס גם הוא ב-3 שקלים בין 2022 ל-2023. כלות בשנה הראשונה לנישואיהן עדיין זכאיות לפטור מתשלום, גם לאחר עליית המחירים.

מאגר המקוואות של כיפה