ערב פנויים-פנויות: דניאל ארגן לעצמו מתנת יום הולדת מפתיעה לגיל 30

דניאל דהאן יציין בקרוב את יום הולדתו ה-30, והפעם החליט לחגוג בצורה קצת אחרת. יחד עם חברים נוספים הוא החליט לארגן ערב פנויים פנויות מיוחד, שיכלול סדנת עץ ואפילו שיעור תורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 10:57 כז באדר התשפג

ערב פנויים-פנויות: דניאל ארגן לעצמו מתנת יום הולדת מפתיעה לגיל 30
צילום: shutterstock

דניאל דהאן הוא בן 29, מורה למדעים ומדריך הכנה לצבא. בנוסף למקצועותיו, דהאן הוא חלק מקבוצת "החברים מחזון ציון", קבוצה הכוללת ארבעה שותפים בגילאי 25-36 שגרים בבית הכרם. במסגרת הקבוצה הם מארגנים אירועים חברתיים, אירוח בסעודות שבת ושיעורי תורה שבועיים, מתוך רצון לעשות טוב ולתת מענה חברתי לצעירים וצעירות באיזור.

"יום הולדת הוא יום בו אדם עושה חשבון נפש"

ביום רביעי הקרוב דהאן יחגוג את יום הולדתו ה-30, והפעם החליט לחגוג בצורה קצת אחרת. "יום הולדת הוא יום בו אדם עושה חשבון נפש", הסביר דהאן, "חשבתי לעצמי איך אוכל לעשות טוב?". מכאן עלה לקבוצה רעיון לארגן ערב פנויים פנויות, אבל בצורה קצת שונה. "יצרנו את האירוע לחבר ולגבש בין קהילות שונות, לקרב לבבות, ומי יודע, אולי לזכות לבנות כמה בתים".

צילום: ללא

ערב חברים עם סדנה, שיעור תורה וג'אם

דהאן שיתף שחשב עם חבריו איך ליזום אירוע שיהיה שונה, שאנשים יוכלו להעביר ערב בכיף, לקבל ערך וחוויה, ואולי להכיר בת זוג. "זה הוביל אותי לייצר ערב חברים וסדנה", שיתף דהאן, "יש בו גם שיעור מעניין, גם סדנת עץ וג'אם לקינוח". דהאן יצר קשר עם אליצור דוראל, שכבר ניהל אירועים דומים בעבר ובעצמו התחתן באמצעות אחד כזה, ויחד הם הפיקו את האירוע הראשון שלהם יחד. האירוע יתקיים ביום רביעי 22.3 בשעה 19:30 במכללת דוד ילין ומיועד לפנויים ופנויות דתיים בגילאי 22-40. הערב יכלול שיעור עם הרב שמואל מורנו, סדנה עם אומן עץ מוכשר וג'אם עם מוסיקאי מהשכונה.