טור אישי נחרדתי מערב פנויים-פנויות, עד שארגנתי אחד כזה בעצמי

בתור רווקה ירושלמית סבלתי באירועים שנועדו לרווקים, המבוכה והלחץ היה גדולים מדי. עד שאזרתי אומץ, והחלטתי לארגן בעצמי ערב שכולו אווירה טובה ופנים נעימות, עם הזדמנות אמיתית להיכרות

חדשות כיפה דניאלה אילוז 20/10/21 20:51 יד בחשון התשפב

נחרדתי מערב פנויים-פנויות, עד שארגנתי אחד כזה בעצמי
צילום: shutterstock

בכמה אירועי פו״פ השתתפתם? היה לכם כיף באירועים האלו? כתוצאה מכמה אירועים כאלו יצאתם לדייט מוצלח? כמה שעות השקעתם בחיפושים באתרי הכרויות ובפועל יצאתם לדייט אחד בינוני במקרה הטוב?

ככה התחיל הסיפור שלי. 

מדייט לדייט ואירוע לאירוע, כאשר בינתיים החברים מסביב מתחתנים והמעגל מצטמצם
ואני מחכה לקבל הצעה מחבר ושוב מקווה שאולי הפעם ממש בפרופיל הבא אמצא את האדם שחיפשתי (ועדיין מחפשת!) ועד אז? בדידות ואכזבות מעצמי בפרט ומחוויית הרווקות בכלל.

בתור בחורה ירושלמית בת 28, אני שנים במעגל הזה. השתתפתי בהמון אירועי פו״פ שונים,
ובכולם ללא יוצאים מן הכלל הרגשתי נבוכה מצד אחד, ולחוצה לא לפספס הזדמנויות מצד שני וככה, בעצם, פספסתי את כולן. 

כמובן שגם יצאתי להרבה דייטים עם אנשים טובים, שלא התקדמו לקשר משמעותי,
ותקופה ארוכה הרגשתי שאני צריכה לעשות משהו שונה, להרחיב את מעגל החברים, ולהכיר אנשים שחווים חוויה דומה.

מהמקום הזה החלטתי לנסות משהו חדש, ארגנתי מפגש לפנויים פנויות, עם חברה טובה במצב דומה, פרסמתי בפייסבוק ובוואטסאפ, הכנו חומוס מעולה ודאגנו לאווירה קלילה וטובה. 

באירוע הראשון הייתי מאוד לחוצה, חששתי שלא נצליח לחבר בין האנשים, אבל ככל שהדקות עברו ראיתי שאנשים מתחברים באופן טבעי ואז הרשתי לעצמי לנשום ולהינות. 

אחרי ההצלחה, החלטנו להמשיך, וככה נולד המיזם "פנויים לביס". 

במהלך הערב ואחריו אני מנסה לחבר בין האנשים שמגיעים. בנים ובנות מבקשים שאבדוק בשבילם בעדינות עם האנשים שמצאו חן בעיניהם. לפעמים זה מצליח, לפעמים הצד השני מעוניין במישהו/י אחר שהם פגשו באירוע ובינתיים במפגשים שלנו כבר הכירו חמישה זוגות, ונוצרו עוד קשרי חברות טובה. 

ארגון של ערב כזה זו הפקה שלמה, החל משלב ההרשמה והקניות לערב. הסידור של הבית עם עמדות הבר והמשחקים, ועד להמתנה לאנשים היקרים שיגיעו. כדי להקל על הכניסה למקום לא מוכר, כולם מתקבלים בחיוך ויחס חם, ואז אפשר לראות שהמבוכה יורדת והקשרים מתחילים להירקם. 

האתגרים לאירוע כזה הם עצומים, ולאחר שצברתי חוויות לא טובות בעצמי, חשוב לי שהאירועים שלנו יתנו מענה למגוון רחב של צרכים עם הרגשה טובה. במהלך הארגונים הכרתי את אליצור, השותף שלי לעסק, ויחד אנחנו משתדלים להרחיב ולגוון את הפעילויות, כדי לתת לכל אחד את המקום שלו. 

הכותבת היא מארגנת האירועים הירושלמים "פנויים לביס"