סיפורו המרגש של סופר הסת"ם במיזם האחדות הלאומי נגד הקורונה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/04/20 17:50 כב בניסן התשפ

סיפורו המרגש של סופר הסת"ם במיזם האחדות הלאומי נגד הקורונה
הכנסת ספר תורה, צילום: shutterstock

הרב משה קליין, הוא יהודי המתגורר בברוקלין, ומשמש במקצועו כסופר סת"ם. כמו רבים מתושבי הקהילות היהודיות בברוקלין, גם הוא חלה גם הוא בקורונה.

לפני כשבועיים, צלצל הטלפון בביתו של הרב קליין. על הקו היו שלושה יהודים נרגשים תושבי ברוקלין. הם סיפרו כי בעקבות המצב הקשה והתפרצותה של המגיפה המכה בכל רחבי העולם, הם החליטו לנקוט במיזם ייחודי, אשר מטרתו לאחד את עם ישראל, בארץ ובתפוצות, בצל הקורונה: כתיבת ספרי תורה, בהם לכל יהודי ברחבי העולם, תהיה אות.

להצטרפות למיזם האחדות הלאומי בכתיבת ספרי תורה בצל נגיף קורונה, הקליקו כאן >>> 

הרב קליין התרגש מאוד, והסכים מיד להיענות לבקשה, מתוך רצון להיות חלק מהמטרה החשובה של אחדות עם ישראל, בימים המאתגרים והלא פשוטים. עוד באותו הערב הוא החל בכתיבת הספר, אך מפאת חולשתו בשל המחלה, צורפו לכתיבת היריעות הנוספות סופרי סת"ם נוספים. למרות זאת, הקדיש הרב קליין מכוחותיו בימים הבאים לכתיבת אותיות נוספות בספר התורה הראשון. ואז קרה הנס: לאחר ימים אחדים, החלים הרב קליין מהקורונה.

למעלה מ-230,000 יהודים ברחבי העולם כבר הצטרפו למיזם כתיבת ספרי התורה העולמי, לאחדות עם ישראל מול נגיף הקורונה. עשרות אלפים מהם מהארץ, עשרות אלפים מהם ממדינות בחו"ל, בהם ארצות הברית, צרפת ועוד. כתיבת אות בספרי התורה ניתנת גם ללא עלות, כאשר ניתן גם לרכוש אותיות בעלות לפי רצונו של הקונה, לסבסוד הוצאות הכתיבה.

מארגני המיזם מספרים כי "מיום ליום, מרגש לראות את כל עם ישראל נותן יד איש לרעהו, מרחוק, ומתאחד יחד סביב התורה כנגד המגיפה הארורה הזו. עם ישראל עבר במשך אלפי שנים כל כך הרבה ייסורים: פוגרומים, מסעות צלב, שואה איומה – אז ודאי שנוכל גם למגיפת הקורונה. אנו מקווים שהפרויקט המופלא והמרגש הזה יעורר את עם ישראל לאחדות אמיתית. יחד, בזכות התורה, נעבור גם את התקופה הקשה הזו".

להצטרפות למיזם האחדות הלאומי בכתיבת ספרי תורה בצל נגיף קורונה, הקליקו כאן >>>