הפתרון של בן גביר: בן אדם אחד - ארבע תחפושות

השר בן גביר החליט להתחפש השנה לאנשים עליהם הוא אחראי, אבל מה עושים כשיש תחתיך מספר גופים? בן גביר מצא את הפתרון להתחפש לארבע תחפושות | צפו בתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/23 14:53 יד באדר התשפג

הפתרון של בן גביר: בן אדם אחד - ארבע תחפושות
השר בן גביר, ארבע תחפושות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפוליטיקאים חוגגים: המוני עם ישראל חוגגים היום (ג') את חג הפורים וגם הפוליטיקאים שלנו עזבו ליום אחד את העבודה על מנת לחגוג את החג. מי שעוד חגג, הוא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בן גביר בחר להתחפש לאנשים שבתחום אחריותו. אבל מה עושים כשיש תחתיך מספר גופים שונים? לשר בן גביר יש פתרונות. השר התחפש לכל ארבעת הגופים שתחת סמכותו ביחד. השר לבש פריטים של המשטרה, משמר הגבול, כבאות והצלה ושירות בתי הסוהר ביחד.

צפו בבן גביר רוקד בעדלידע:

השר בן גביר בעדלידע בחברון צילום: ללא

בהמשך השתתף השר בן גביר בעדלידע של חברון יחד עם עוד עשרות תושבים וחיילים שחגגו יחד את פורים. המשתתפים פצחו בריקודים וחגגו כפי שחוגגים בכל רחבי הארץ. מי שעוד השתתפה היא השרה אורית סטרוק שהתחפשה לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות.

השר בן גביר בעדלידע בחברון

השר בן גביר בעדלידע בחברון צילום: ללא

משחק המילים של ווסרלאוף

שר נוסף במפלגת עוצמה יהודית שהפציץ בתחפושת מקורית, הוא השר יצחק ווסרלאוף שיחד עם אשתו התחפשו בתחפושת משותפת. השר העלה לטוויטר תמונה בה הוא ואשתו לבושים חולצות ועליהם תמונה של כלי הנשק "נגב" ו"גליל" מה שיצר כמובן את שם משרדו של ווסרלאוף, משרד הנגב והגליל.