ליבסקינד נגד הרב פרץ: אם ידרוש בבית כנסת שלי אני קם ויוצא

הביקורות נגד הרב רפי פרץ שהפר את הבטחתו מול עוצמה יהודית ממשיכות. כעת מצטרף העיתונאי קלמן ליבסקינד טען שאם הוא והרב פרץ היו מתפללים באותו בית הכנסת והרב ידרוש הוא יקום ויצא

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/20 10:02 כ בטבת התשפ

ליבסקינד נגד הרב פרץ: אם ידרוש בבית כנסת שלי אני קם ויוצא
ליבסקינד, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

במגזר הדתי עוד לא סולחים ועוד לא שוכחים לרב רפי פרץ שבחר באיחוד עם בנט וסמוטריץ' על פני הבטחתו לעוצמה יהודית לרוץ ביחד. ההתנהלות של הרב פרץ ביום סגירת הרשימות הביאה למשברים רבים, מעבר להיותה של עוצמה יהודית הנבגדת גם בתוך מפלגת הבית היהודי החלו צרות, מוטי יוגב פרש וקרא לחברי המרכז להצטרף אליו ולדון בעתיד המפלגה בלי היו"ר.

אל גל הביקורות מצטרף העיתונאי קלמן ליבסקינד ממעריב וכותב בזעם על המהלך של הרב פרץ כלפי עוצמה יהודית: "לו אני מתפלל בבי"כ של הרב פרץ והוא עולה לדרוש בפרשת השבוע, אחרי ההתנהלות שלו השבוע - אני קם ויוצא החוצה. איזו תורה כבר אפשר לשמוע מפיו של מי שהאמת עבורו היא אפילו לא המלצה?".

באופן כללי הביע ליבסקינד מורת רוח על הנעשה ביום סגירת הרשימות: "שלשום בלילה רציתי להניח את הכובע על הראש ולהסתיר את הכיפה, ממש כפי שאני נוהג לא פעם לעשות כשאני טס לחו"ל. שם אני עושה את זה מטעמי ביטחון. כאן - מהבושה. כמעט כל מי שמסתובב באזורי החיוג של הציונות הדתית חש ביום רביעי רצון עז לדחוף אצבע לגרון ולהוציא החוצה את מה שהצטבר בפנים".

היו כאלו שניסו להסביר את העומד מאחורי המהלך כמו הרב דרוקמן שבא בטיעונים הלכתיים, או סמוטריץ' שתקף את עוצמה יהודית שאין להם מה להיפגע. אך בסוף הרב פרץ הביע בעצמו את עמדתו והתנצל בפני עוצמה יהודית .

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן