מרד בבית היהודי: יוגב ובן דהן קוראים לחברי המרכז לדון על המפלגה

ח"כ מוטי יוגב, שפרש אמש מריצתו במפלגת ימינה, והרב אלי בן דהן ששוקל לעשות צעד דומה. מאחדים כוחות וקוראים לחברי מרכז מפלגת הבית היהודי לבוא למפגש על עתיד הייצוג הפוליטי של הבית היהודי, בלי הרב רפי פרץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 13:06 יט בטבת התשפ

מרד בבית היהודי: יוגב ובן דהן קוראים לחברי המרכז לדון על המפלגה
ח"כ מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

המחירים שהרב רפי פרץ משלם על חבירתו לימינה ממשיכים להגיע, אחרי שמוקם במקום נמוך וכנראה לא ריאלי פרש ח"כ מוטי יוגב מריצתו במפלגה. ""הערב רפי פרץ צייץ בטוויטר 'מילה זו מילה' ביחסו להסכם שלו עם בן גביר, וכמנהגו מחק את ההודעה לאחר דקות ספורות כי גם הוא יודע שמילה שלו היא לא מילה. מפלגה שראשיה אינם מתנהגים ביושרה על פי מידת האמת והצדק לא תהיה בה ברכה." אמר בנאום פרישתו.

כעת מוטי יוגב והרב אלי בן דהן, שאף הוא בראיון ל"קול חי" טען כי ישקול צעד דומה, קוראים לחברי מרכז מפלגתהבית היהודי לבוא למפגש על עתיד הייצוג הפוליטי של הבית היהודי. בהודעה מסרו: "מחזירים את הבית היהודי למרכז, הינכם מוזמנים למפגש חברים על עתיד הייצוג הפוליטי של הבית היהודי. מטרות הכינוס: 1. שיח חברים. 2.בדיון נציג הצעות מעשיות לשיקום והתחדשות הבית היהודי".

מהבוקר נקראו קולות נגד הפרת הבטחתו של הרב פרץ לעוצמה יהודית וכעת גם לחברי מפלגתו. למרות ניסיונו של הרב דרוקמן לתת הסברים הלכתיים להחלטה, נראה כי לא נסלח לרב פרץ ושאולי המחיר שישלם עוד ימשיך לגדול.