למעלה מ-1500 הורים: "מוחים ששר החינוך נאלץ לכופף את דעתו מפני ארגוני להט"ב"

על רקע סערת טיפולי ההמרה של הרב רפי פרץ וחזרתו בו, פרסמה קבוצת הורים לתלמידים מכתב בו תקפו את ארגוני הלהט"ב: "לא היינו רוצים לגדל ילדים במערכת חינוך בה השר לא מעז לפעול לחיזוק ערכי המשפחה"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 17/07/19 22:35 יד בתמוז התשעט

למעלה מ-1500 הורים: "מוחים ששר החינוך נאלץ לכופף את דעתו מפני ארגוני להט"ב"
הרב פרץ, צילום: יוסי זליגר

למעלה מ-1500 הורים לתלמידים יצאו הערב (ד') בקריאה נגד מה שהם מכנים "סתימת פיות" מצד ארגוני ותומכי הלהט"ב וביקשו לחזק את שר החינוך הרב רפי פרץ שהתבטא בנושא טיפולי ההמרה.

"אנו, תלמידים והורים לילדים במערכת החינוך, מוחים על האלימות וההשתקה כנגד שר החינוך, הרב רפי פרץ", נכתב בתחילת המכתב.

בהמשך נאמר: "לא היינו רוצים לגדל ילדים במערכת חינוך בה השר נאלץ לכופף את דעתו מפני ארגוני להט"ב ולא מעז לפעול לחיזוק ערכי המשפחה. אנו אוהבים כל אחד ולא נלחמים באף אדם כפרט, אך יש לתת לכל נער לבחור את האפשרות להתמודד, להפסיק את ההשפעה האגרסיבית של ארגוני הלהט"ב על חינוך ילדינו ולחזק את החינוך לערכי המשפחה".

המרכז ליב"ה תוקפים את החמ"ד

"ארגוני הלהט"ב שמנסים לחנך אותנו ואת ילדינו מחדש". מצעד גאווהצילום: shutterstock

אחד מיוזמי המכתב, משה דיין גז, התייחס לשינוי בעמדתו של הרב פרץ ואמר כי "ההתנצלות של שר החינוך אתמול רק מחזקת את הצורך באלפים שיביעו עמדה חופשית וברורה ולא ייכנעו בפני ארגוני הלהט"ב שמנסים לחנך אותנו ואת ילדינו מחדש. לא נהיה מוכנים לגדל ילדים במערכת חינוך שמשועבדת לארגוני להט"ב ולתכנים שהם מחדירים".

בסוף השבוע שעבר, במהלך ראיון לחדשות 12, התייחס השר פרץ לנושא טיפולי המרה לאנשי קהילת הלהט"ב ואמר כי הם בהחלט אפשריים וכי היה ששותף לכמה מהם. בתגובה לדברים הוא הותקף כמעט מכל עבר הקשת הפוליטית כשגם ראש הממשלה נתניהו גינה את דבריו. בהמשך יצאו קריאות כי עליו להתפטר וגם מי שנחשב חברו, ח"כ אלעזר שטרן, אמר כי הוא אינו יכול להמשיך בתפקידו.

אמש, כבר הגיעה הבהרה מצדו של הרב פרץ, בה הוא חזר בו מדבריו וכתב במכתב ששיגר למנהלי בתי ספר בתל אביב כי הוא "מתנגד נחרצות לטיפולי המרה" וכי הוא "יודע שטיפולי המרה הם דבר פסול וחמור".


להורדת הקובץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן