ראש הממשלה: דבריו של הרב רפי פרץ אינם מקובלים עליי

אחרי שהרב רפי פרץ חשף שהיה שותף בטיפולי המרה לנערים הומוסקסואלים, ויו"ר מרצ, ניצן הורביץ קורא לנתניהו לפטר את שר החינוך מתפקידו, ראש הממשלה מבהיר: דבריו אינם מקובלים עליי

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/19 21:32 י בתמוז התשעט

ראש הממשלה: דבריו של הרב רפי פרץ אינם מקובלים עליי
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90, מארק ישראל סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדברים שאמר שר החינוך, הרב רפי פרץ בעניין טיפולי המרה לנערים בעלי נטיות מיניות הפוכות ואמר: "דבריו של שר החינוך ביחס לקהילה הגאה אינם מקובלים עליי ואינם משקפים את עמדת הממשלה בראשותי".

נתניהו שוחח עם שר החינוך פרץ הערב (מוצ"ש), הבהיר לו את דבריו והדגיש כי מערכת החינוך הישראלית תמשיך לקבל את כל ילדות וילדי ישראל באשר הם, ללא שום הבדל של נטייה מינית.

מוקדם יותר דרש יו"ר מרצ הנבחר, ניצן הורביץ לפטר את שר החינוך מתפקידו. "טיפולי המרה זה דבר מסוכן שגורם למצבים קשים אצל צעירים, עד כדי אובדנות. זה לא רק חוסר אחריות, זה דיני נפשות ממש", אמר הורוביץ.

כזכור, שר החינוך, הרב רפי פרץ חסף הערב כי הוא היה שותף לטיפולי המרה של נערים הומוסקסואלים. "ישראל שנת 2019. רפי פרץ, שר החינוך, תומך בטיפולי המרה ללהט"בים. לא רק שהוא תומך, הוא גם מצהיר בגאון שעשה את זה. רפי פרץ, במה אתה מתגאה?", שואל יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ. "בכך שמחקת זהות של נערות ונערים? בכך שגרמת להם להרגיש שהנטיה המינית שלהם היא מחלה? שאין להם מקום להיות מי שהם ולאהוב את מי שהם רוצים?"

הורביץ טוען כי טיפולי ״המרה״ זה דבר מסוכן שגורם למצבים קשים אצל צעירים, עד כדי אובדנות. זה לא רק חוסר אחריות, זה דיני נפשות ממש. "אתה לא שר חינוך, אתה שר החושך. אתה לא ראוי להיות מופקד על עתיד הילדים שלנו. אותך צריך להמיר משר חינוך לעמדה שבה תעשה פחות נזק. אני קורא לנתניהו לפטר את השר רפי פרץ לאלתר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן