"אני יושב שם במנהרה ולא מעכל שדווקא אותי חטפו, מכולם"

חצי שנה אחרי שנחטף מביתו בקיבוץ רעים, ליאם אור בן ה-18 חוזר לרגעים המטלטלים בשבי: "אמרתי לעצמי: 2 חטופים ו-13 נרצחים, זה אירוע הטרור הכי גדול שהיה פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/24 10:06 כח באדר ב'

"אני יושב שם במנהרה ולא מעכל שדווקא אותי חטפו, מכולם"
ליאם אור לאחר השחרור מהשבי, צילום: ללא

בשבעה באוקטובר חייו של ליאם אור בן ה-18 השתנו. הוא נחטף מביתו בקיבוץ רעים, חברו הטוב נרצח ובמשך כמעט חודשיים הוא היה נתון בשבי החמאס. כעת, הוא כותב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "חצי השנה שלי קצת שונה משל כולם, כי בעיניים שלי עברתי משהו אחר. חצי שנה מהרגע הזה הייתי במנהרה, ירוי בבטן, ועם חבר שיהיה איתי לכל החיים. לא הבנתי איך יכול להיות שדווקא אותי ואותו חטפו. מה הסיכוי שבזמן שאני במיטה ייכנסו מחבלים ויפרו כל מה שעושה לי טוב בחיים?".

"אמרתי לעצמי: 2 חטופים ו-13 נרצחים, זה אירוע הטרור הכי גדול שהיה פה"

אור נזכר בחינוך שקיבל בתור קיבוצניק, בלו"ז המדויק ובחיים השקטים. "אני יושב שם במנהרה ולא מעכל שדווקא אותי חטפו, מכולם", נזכר, "אבל עם זאת אמרתי שלא הייתי מתחלף עם אף אחד, כי אעבור את זה בסוף עם חיוך. חשבתי שתיקח שנה וחצי, שנתיים, ולא איבדתי תקווה לרגע". אור סיפר במחשבות שליוו אותו בתקופה בשבי: "אמרתי לעצמי 'בואנה, 2 חטופים ישראלים ו13 נרצחים, זה אירוע הטרור
הגדול שהיה פה'. אוי, כמה שטעיתי. ב-29 בנובמבר חזרתי וגיליתי את הנורא מכל - את הכל. חצי שנה ליום שבו הכרתי בן אדם מדהים וחבר לכל החיים שאני רק רוצה לראות שוב. תחזירו אותם הביתה עכשיו. תחזירו אותם הביתה אתמול".