החטוף ששוחרר פרסם תמונה מהשבי: "שמרו עלינו 8 מחבלים עם רובים"

ליאם אור בן ה-18 אמנם שוחרר מעזה במסגרת העסקה, אך דודו דרור אור עדיין שם. בפוסט באינסטגרם הוא קרא להילחם להחזרת החטופים: "אני לא רציתי לדעת שעשו הכל, אני רציתי לראות שעשו הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 12:20 ד באדר ב'

החטוף ששוחרר פרסם תמונה מהשבי: "שמרו עלינו 8 מחבלים עם רובים"
ליאם אור לאחר השחרור מהשבי, צילום: ללא

ליאם אור בן ה-18 נחטף לעזה ושוחרר במסגרת העסקה לשחרור השבויים שהתקיימה בסוף חודש נובמבר. דודו דרור אור עדיין בשבי, למעלה מחמישה חודשים, וכעת החליט האחיין לכתוב פוסט על מה שעבר עליו בשבי. "זו לא עוד סתם הודעה ארוכה שתשכחו ממנה מחר", הבטיח אור, "הסיסמאות 'תחזירו אותם הביתה עכשיו!' או 'יחד ננצח' נחמדות, אבל בשביל מי שנמצא שם בקור, בלי משאבים כל כך בסיסיים, בלי זמן ליום או ללילה הן לא עוזרות. צריך לפעול, להגזים, כי זאת הדרך היחידה שבאמת תעזור".

ליאם אור: "כל מה שאני רציתי כשהייתי שם זה לחזור הביתה, שוב לשלוט על החיים שלי"

אור המשיך וכתב: "אתם אולי קוראים את זה אבל יש אנשים שלא יכולים לקרוא את זה, ובשבילם אתם צריכים לפעול. כל מה שאני רציתי כשהייתי שם זה לחזור הביתה, שוב לשלוט על החיים שלי". אור שיתף בשאלות ששמע כששוחרר: "מה, באמת לא הייתה אופציה להשתלט עליהם?", והשיב: "נשמרנו על ידי 8 מחבלים עם רובים שלא היססו לכוון אלינו על כל תזוזה חשודה. אני רק רציתי שיהפכו את העולם בשבילי".

עוד כתב בפוסט: "אני לא רציתי לדעת שעשו הכל, אני רציתי לראות שעשו הכל. אנחנו יכולים לטפוח לעצמו על השכם על כל מה שעשינו עד עכשיו אבל כל עוד לא חיבקנו את האהובים עלינו ששם, אם הם היום בחיים, אז עדיין לא עשינו מספיק. אני זכיתי שיצאתי ובסוף אני יודע שיצאתי בזכות אנשים שאוהבים אותי - אז תפעלו. באמת. אולי אלו לא אחים שלכם שסובלים אבל אם אתם קוראים את זה סימן שזה חשוב למישהו אחד שאתם בקשר איתו. צאו להפגין. תפעילו לחץ על מי שיכולים להשפיע, כל דבר עוזר".