מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נשבר הלב: החטוף חזר מהשבי וגילה שחברו הטוב נרצח

ליאם אור, ששוחרר השבוע משבי החמאס התבשר כשהגיע לישראל על מותו של חברו הטוב, עמית גבאי במתקפת השביעי באוקטובר: "אתה המלאך ששמר עליי ואני יודע שתמשיך לשמור עליי לכל החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/23 13:10 יח בכסלו התשפד

נשבר הלב: החטוף חזר מהשבי וגילה שחברו הטוב נרצח
ליאם אור עם אביו, צילום: ללא

ליאם אור, הנער בן ה-18 ששוחר השבוע משבי החמאס, העלה היום (ו׳) לרשת האינסטגרם פוסט עצוב ומרגש בו ספד לחברו הטוב עמית גבאי, שאת דבר מותו גילה רק לאחר שחרורו. עמית נרצח במהלך המתקפה הרצחנית בשביעי באוקטובר וליאם ספד לו: "גבאי, אחי. מגיל 0 אנחנו שכנים, החברים הכי טובים. כל החיים ליווית אותי, מבית התינוקות לגן לבית ספר לתיכון ותמיד היינו אחים, אחים-אין מילה אחרת. גם שהיה קשה היינו תמיד בתחת אחד של השני, בטוב וברע עברנו הכל ביחד".

18:00 אני מציע לך לטוס איתי, 1:00 כבר בדרך לשדה תעופה

ליאם המשיך: "אני בחיים לא אשכח מי אתה ומה היית בשבילי. את השאכטה הראשונה שלי שהייתה עם הפרטנר המושלם, את כל הטיולים לטבע והפקלים שהיינו עושים בלי סוף, את ברצלונה. 18:00 אני מציע לך לטוס איתי למשחק של הפועל בברצלונה, 1:00 כבר בדרך לשדה תעופה".

"תמשיך לשמור עליי מלך הראפ של המזרח התיכון"

"אני בבית, ער כבר 48 שעות חושב רק עלייך", הוסיף בכאב. "אני יודע ששמרת עליי. אני חלמתי עלייך המון והזכרונות נתנו לי כוח להמשיך להאמין". את הפוסט המצממר חתם בבקשה אחרונה: "אתה המלאך ששמר עליי ואני יודע שתמשיך לשמור עליי לכל החיים. תודה לך עמית. אתה יחיד ומיוחד באמת. אתה קסום ומרגש אני אוהב אותך. צר לי עלייך אחי עמית אהבתך חשובה מאהבת נשים. תמשיך לשמור עליי מלך הראפ של המזרח התיכון".