מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

במבטא ערבי, לועג על הפסקת האש: סינוואר בגרסת הבינה המלאכותית

החזית האזרחית פרסמה סרטון חדש הפונה לחברי הממשלה והקבינט ובו נראה יחיא סינוואר כשהוא מדבר בעברית ולועג לישראל: ''במקום לדבר ערבית המג׳נונים התחילו לעשות עבודה ערבית, וצובעים לנו את הקירות''

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 22:16 יז בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 30/11/23 22:36

במבטא ערבי, לועג על הפסקת האש: סינוואר בגרסת הבינה המלאכותית
''אין כזו מילה אצלנו הפוגה'', צילום: צילום מסך, החזית האזרחית

בעקבות הפרת הפסקת האש של חמאס, החזית האזרחית פרסמה היום (ה׳) סרטון חדש בו מופיע יחיא סינוואר ומלגלג על המילה ''הפוגה''. סינוואר מסביר בסרטון כי הפסקת האש משרתת את האויב ונועדה להרדים את מדינת ישראל. הסרטון מתייחס גם להוראה המקוממת שניתנה לחיילי צה"ל בזמן ההפוגה וסינוואר אומר: ''במקום לדבר ערבית המג׳נונים התחילו לעשות עבודה ערבית, וצובעים לנו את הקירות''.

''כשבישראל מראים חולשה - הטרור מרים את הראש''

בהודעה שהוציא מוקדם יותר ארגון החזית האזרחית נכתב: "בזמן שממשלת ישראל משווקת לציבור הפסקת אש -חמאס ממשיך לרצוח באזרחינו. חמאס מהתל בממשלה והיא ממשיכה במדיניות הלא אחראית שלה. פיגוע הירי שהתרחש בירושלים הוא המשך ישיר של הגמגום של קבינט המלחמה אל מול הטרור. כשבישראל מראים חולשה - הטרור מרים את הראש".

החזית האזרחית הוא ארגון שהוקם בשביעי לאוקטובר בעקבות המתקפה הרצחנית של חמאס וקורא לשינוי המשוואה. עם תחילת המלחמה העלה הארגון מספר סרטונים שהגיעו למילוני צפיות ונועדו להפחיד את תושבי עזה, ביניהם: "אהלן וסהלן עזה, התחלנו לדבר ערבית" ו-''אנחנו רעבים לנקמה''.