מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חמאס פרסם אות חיים מירדן ביבס: ''טרור פסיכולוגי כדי להפעיל לחץ''

אחרי שהודיע על מותם של שיר ביבס ושני ילדיה, חמאס פרסם תיעוד של אב המשפחה ירדן ביבס. דובר צה''ל: ''תיעוד אכזרי וקשה. מדובר במעשה של טרור פסיכולוגי שחמאס מפעיל כדי להפעיל לחץ ולפגוע בחוסן שלנו''

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 21:23 יז בכסלו התשפד

חמאס פרסם אות חיים מירדן ביבס: ''טרור פסיכולוגי כדי להפעיל לחץ''
משפחת ביבס, צילום: ללא

אות חיים מאבי משפחת ביבס: הארגון הרצחני ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית חמאס והערב (ה׳) פרסם תיעוד של ירדן ביבס, אבי המשפחה. כשהוא מקריא ככל הנראה הודעה שהוכתבה לו. בישראל הוחלט שלא לשתף פעולה עם הסרטון ולא לשתף את תוכנו. דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התייחס לתיעוד האכזרי ואמר: "ארגון החמאס פרסם תיעוד אכזרי וקשה של ירדן ביבס. מדובר במעשה של טרור פסיכולוגי שחמאס מפעיל כדי להפעיל לחץ ולפגוע בחוסן שלנו. הטענות של חמאס על משפחת ביבס עדיין אינן מאומתות''.

חמאס טען שמשפחת ביבס נהרגה, צה"ל בודק את מהימנות המידע

כזכור, אתמול הודיע החמאס על מותם בשבי של שירלי ביבס ושני ילדיה כפיר בן הארבע ואריאל בן עשרה חודשים, ולפי טענות הארגון ירדן, אבי המשפחה הוא היחיד שנשאר בחיים. בצה"ל הדויעו כי הם בוחנים את מהימנות המידע.

משפחת ביבס

משפחת ביבס, צילום: מטה החטופים

מאות הפגינו בכיכר החטופים בדרישה לשחרור בני משפחת ביבס

תמונותיהם של כפיר ואריאל ביבס נעשו במהלך המלחמה לאחד מסמליו הבולטים של המאבק לשחרור החטופים, והשבוע נערכה הפגנה בהשתתפות מאות אנשים בכיכר החטופים בתל אביב בקריאה לשחרורם של בני המשפחה. נציין כי בארגון הגיא'הד האסלאמי והחמאס עושים שימוש בהודעות על מותם של חטופים כדי להפעיל טרור פסיכולוגי. כך לאחר שהודיעו בג'יאהד על מותה של חנה קציר, היא שוחררה בחיים.