בני הזוג נתניהו הגיעו לחופשתם באמצע הלילה

אחרי שתכננו להגיע ביום ראשון למלון "פנדה" לנווה אטי"ב - בנימין ושרה נתניהו באישון לילה למושב | מחאת התושבים: "בפעם הקודמת שהם נפשו כאן לא היה יוצא ונכנס מהיישוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 10:20 יז בתשרי התשפד

בני הזוג נתניהו הגיעו לחופשתם באמצע הלילה
נתניהו ורעייתו שרה , צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו הלילה לחופשתם שנדחתה בנווה אטי"ב. בני הזוג תכננו לנצל את יומו הראשון של שבוע חול המועד כדי לשוב ולנפוש במלון "פנדה" במושב בגליל העליון בו שהו לפני כחודש וחצי, אך ברגע האחרון שונה מועד החופשה.

לבני הזוג תוכננה קבלת פנים רועשת מטעמם של אנשי המחאה, אך בעקבות שינוי המועד וההגעה הלילית בני הזוג נכנסו בשקט למלון. נזכיר כי בפעם הקודמת הזוג נתניהו ספג הפגנות עקשניות בסביבת המלון ורק נוכחות של המשטרה מננעה מהמפגינים להכנס לשטח המושב. היום (ב') מתוכננת הפגנת מחאה ב"סוכת הדמוקרטיה" בשעה 16:00 באיזור המלון.

מחאה נגד הזוג בסביבת המלון בפעם הקודמת | צילום: Ayal Margolin/Flash90

המחאה של תושבי נווה אטי"ב: "לא היה יוצא ונכנס"

בעקבות הידיעות על דבר החופשה המתוכננת של בנימין ושרה, תושבי המקום הביעו מורת רוח מהחלטת הזוג להגיע שוב למושב. בהודעה ששלחו למשרד ראש הממשלה דרשו לבטל את הנופש בטענה שחופשתם הקודמת של ראש הממשלה ורעייתו פגעה ביכולת התנועה של התושבים, בשגרת עבודתם החקלאית ובתיירות.

"בפעם הקודמת שהם נפשו כאן, לא היה יוצא ונכנס מהיישוב" נכתב בהודעה. "זה היה נורא, היה רעש נוראי ואבטחה כבדה. יש לנו המון צימרים ביישוב - אך שהייתם פוגעת לנו קשות בתיירות ובפרנסה. ציפינו לפחות להתחשבות הפעם, לא נעבור על זה בשתיקה".