אחרי שבחרו יעד: ראש הממשלה ורעייתו דוחים את החופשה

בני הזוג נתניהו תכננו להגיע בחול המועד לחופשה נוספת בנווה אטי"ב, אולם בסופו של דבר ראש הממשלה יגיע לבדו לבקר במושב | התושבים אמרו אתמול: "שהייתם פוגעת לנו קשות בתיירות ובפרנסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 17:33 טז בתשרי התשפד

אחרי שבחרו יעד: ראש הממשלה ורעייתו דוחים את החופשה
בני הזוג נתניהו | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה תכננו לנצל את שבוע חול המועד כדי לשוב ולנפוש באותו מלון ביישוב נווה אטי"ב שבגליל העליון בו שהו לפני כחודש וחצי, זאת למרות ההפגנות הרבות שספגו מצד פעילים נגד הרפורמה המשפטית. אלא שבני הזוג נתניהו שינו את התכנית.

החופשה נדחתה - נתניהו יגיע לביקור לבדו

על פי הדיווח ב-N12, נתניהו דחה את החופשה, אולם לפי המידע הקיים במשטרה הוא צפוי להגיע מחר (שני) למקום. על פי הדיווח, ההודעה של נתניהו על דחיית החופשה, מגיעה לאחר שהמשטרה החלה להתכונן להגעתם למושב השקט, כולל הכנות למחאות אפשריות, כפי שקרה בחופשה הראשונה.

"לא נעבור על זה בשתיקה"

אתמול, בעקבות הידיעות על דבר החופשה המתוכננת של בנימין ושרה, תושבי המקום הביעו מורת רוח מהחלטת הזוג להגיע שוב למושב. בהודעה ששלחו למשרד ראש הממשלה דרשו לבטל את הנופש בטענה שחופשתם הקודמת של ראש הממשלה ורעייתו פגעה ביכולת התנועה של התושבים, בשגרת עבודתם החקלאית ובתיירות.

"בפעם הקודמת שהם נפשו כאן, לא היה יוצא ונכנס מהיישוב" נכתב בהודעה. "זה היה נורא, היה רעש נוראי ואבטחה כבדה. יש לנו המון צימרים ביישוב - אך שהייתם פוגעת לנו קשות בתיירות ובפרנסה. ציפינו לפחות להתחשבות הפעם, לא נעבור על זה בשתיקה".