שי אלון באירוע סוף הקיץ: "כנגד דיבורי סרבנות - קוראים לאחדות גדולה"

אירוע סוף הקיץ התקיים במועצת בבית אל הערב עם ראש המועצה שי אלון והזמר חנן בן ארי. בתחילת האירוע העניק ראש המועצה אות הוקרה למח"ט חטיבת בנימין במעמד אלוף הפיקוד ומפקד האוגדה: "הצבא וההתיישבות הן שתי זרועות שלובות יחד בקשר בל ינותק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 21:39 ל באב התשפג

שי אלון באירוע סוף הקיץ: "כנגד דיבורי סרבנות - קוראים לאחדות גדולה"
שי אלון והמח"ט, צילום: דוברות

הקיץ מגיע לסופו באירוע הסיום במועצה המקומית בית אל: מעל 3,000 בני אדם חגגו הערב את סיום הקיץ במופע של הזמר חנן בן ארי בהשתתפות ראש המועצה שי אלון, מח"ט גזרת בנימין, אל"מ אליאב אלבז ומשפחתו, אלוף הפיקוד יהודה פוקס ומפקד אוגדת איו"ש, תא"ל אבי בלוט וראשי רשויות נוספים. מופע הקיץ המסורתי מתקיים בבית אל כעשור שנים עם מגוון הזמרים והיוצרים הישראלים מכל הקשת החברתית בארץ.

"קצרה היריעה בכדי לספר על כל מעשיו"

ראש המועצה שי אלון פתח את האירוע ואמר: "מופע סיום הקיץ הפך למסורת, מסורת משמחת של חגיגה התיישבותית משותפת. ב"ה יש לנו הרבה סיבות לשמוח כאן בבית- אל. הרחובות מתמלאים וההתיישבות בצמיחה מדהימה שיכולנו רק לחלום עליה לפני שני עשורים. על עזרה הדדית המאפיינת את ההתיישבות כולה בעתות שמחה ובשעת צרה. הרבה אחדות יש לנו כאן".

בנוכחות אלוף הפיקוד

בנוכחות אלוף הפיקוד צילום: דוברות

לאחר מכן העניק אלון למח"ט בנימין היוצא אל"מ אליאב אלבז, אשר מסיים את תפקידו בשבוע הבא, תעודת הוקרה וזר פרחים. "קצרה היריעה בכדי לספר על כל מעשיו", בירך שי את אל"מ אלבז, "סיכולי הפיגועים, הפעולות היזומות, וכל העבודה הקשה במשך שנתיים כמעט ללא שינה. כל זאת, כדי שכולנו נוכל להיות כאן הערב, לא רק במופע הערב, אלא במופע הגדול והאמיתי, מופע חזרת ישראל לארצו, ישיבה לבטח בארץ והפרחת השממה".

הקהל באירוע

הקהל באירוע צילום: דוברות

"הצבא וההתיישבות הן שתי זרועות שלובות יחד"

"הצבא וההתיישבות הן שתי זרועות שלובות יחד בקשר בל יינתק. אין התיישבות ללא צבא ואין צבא ללא ההתיישבות", אמר אלון ומתח ביקורת כי "בימים בהם נשמעים דיבורים קטנים וחסרי טעם על ירידת ערך הצבא, על סרבנות ופילוג, אנו קוראים מכאן קריאת אחדות גדולה אנשים אחים אנחנו, לובשי מדים ואזרחים. הארץ הזו היא של כולנו, אין לנו ארץ אחרת".