למרות הפרסומים, אשתו של איציק זרקא טוענת: "לא סולקנו מהליכוד"

אשתו של פעיל הליכוד שיצא באמירה חריגה על השואה, "שיישרפו עוד 6 מיליון", טוענת כי בניגוד לדיווחים על כך שסולק משורות הליכוד - נתניהו שוחח עמם ו- "הכל בסדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 17:44 כז בתמוז התשפג

למרות הפרסומים, אשתו של איציק זרקא טוענת: "לא סולקנו מהליכוד"
איציק זרקא | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהבוקר הודיעו דוברי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד כי נתניהו הורה למנכ"ל הליכוד צורי סיסו לסלק משורות התנועה את איציק זרקא, פעיל ליכוד שיצא באמירות קשות, אשתו חני זרקא, של אמרה היום (א') בריאיון לכאן 11: "לא סולקנו מהליכוד, נתניהו דיבר איתנו והכול בסדר".

לדברי חני, נתניהו שוחח עמה ועם בעלה - שהתנצל בפניו על ההתבטאות. "איציק ידע לחזור בו מהאמירה שלו, הוא התנצל ופה נגמר הסיפור", טענה בריאיון. נזכיר כי איציק זרקא תועד אמש כשהוא מקלל ומגדף את מתנגדי הרפורמה: "לא סתם 6 מיליון הלכו".

איציק זרקא

איציק זרק לצד נתניהו צילום: הדס פרוש פלאש 90

בליכוד הגיבו לדבריה של אשתו של זרקא וטענו כי מדובר בדיווח לא נכון. "לראש הממשלה או מי מטעמו לא שוחחו עם איציק זרקא. הוחלט להרחיקו לאלתר מהליכוד. כל דיווח אחר - איננו נכון".

אשכנזים, טפו עליכם, תישרפו בגיהינום"

בתיעוד שהופץ אתמול צעק זרקא למתנגדי הרפורמה: "אשכנזים, טפו עליכם, תישרפו בגיהינום! לא סתם 6 מיליון הלכו. אני גאה, שיישרפו עוד 6 מיליון, הלוואי", צעק. מי שצילמה את הסרטון, קראה: "יראו חברי הכנסת של הליכוד למי הם משלמים כסף, למישהו שאומר 'אני גאה ששישה מיליון נשרפו. פשוט לשמוע ולא להאמין". בעקבות דבריו, מוקדם יותר היום משטרת ישראל פתחה בחקירה נגדו.