המשטרה פתחה בחקירה נגד פעיל הליכוד איציק זרקא

התפתחות בסערת איציק זרקא: משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירה נגד פעיל הליכוד שדיבר בצורה בוטה נגד שורדי השואה - מוקדם יותר העניש ראש המשלה נתניהו את הפעיל

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 12:17 כז בתמוז התשפג

המשטרה פתחה בחקירה נגד פעיל הליכוד איציק זרקא
איציק זרקא, צילום: הדס פרוש פלאש 90

פעיל הליכוד הוותיק איציק זרקא, תועד אמש (ש') כשהוא מקלל ומגדף את מתנגדי הרפורמה ואומר: "לא סתם 6 מיליון הלכו", היום הגיעה הנקמה של נתניהו וגם משטרת ישראל החליטה לפתוח נגד הפעיל בחקירה. 

"אשכנזים, טפו עליכם, תישרפו בגיהינום"

בתיעוד שהופץ אתמול צעק זרקא למתנגדי הרפורמה: "אשכנזים, טפו עליכם, תישרפו בגיהינום! לא סתם 6 מיליון הלכו. אני גאה, שיישרפו עוד 6 מיליון, הלוואי", צעק. מי שצילמה את הסרטון, קראה: "יראו חברי הכנסת של הליכוד למי הם משלמים כסף, למישהו שאומר 'אני גאה ששישה מיליון נשרפו. פשוט לשמוע ולא להאמין".

כאמור, הבוקר הודיעו דוברי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד כי נתניהו הורה למנכ"ל הליכוד צורי סיסו לסלק משורות התנועה את הפעיל איציק זרקא. נתניהו מסר: "לא נקבל התנהגות מבישה כזאת בתנועת הליכוד"

ההתנצלות של זרקא

מוקדם יותר הבוקר התנצל זרקא על המילים שאמר: "אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות אני הותקפתי על ידי 80 עד 100 איש באלימות קשה כתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהן לא נכונות והדברים יצאו מהקשרם", כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "כמו כן הסבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה בשואה. אני מתנצל בכל נפשי מעומק נשמתי סליחה אם פגעתי במישהו מחילה".