מחריד: בת 9 חודשים עם שברים בגולגולת עקב התעללות קשה בפעוטון

מקרה מזעזע נוסף של אלימות בפעוטון - תינוקת בת פחות משנה פונתה לבית החולים עם סימני חניקה חבלות ושברים בגולגולת עקב התעללות של מטפלת במעון | החשודה - פלשתינית ללא אישור שהייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 08:57 ח בתמוז התשפג

מחריד: בת 9 חודשים עם שברים בגולגולת עקב התעללות קשה בפעוטון
תינוק אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

אלימות סדרתית נגד פעוטות שהובילה לשבר בגולגולת וסימני חניקה של פעוטה שאושפזה בבית החולים: המשטרה השלימה חקירת עובדת פעוטון, שנעצרה לאחרונה בחשד להתעללות ואלימות פיזית מתמשכת כלפי פעוטות במעון בכפר עקב. בימים האחרונים הוגשה נגדה הצהרת תובע והיום צפוי נגדה כתב אישום.

מוקדם יותר החודש, התקבל במחוז ירושלים של המשטרה דיווח מבית החולים על חשד לאלימות כלפי פעוטה בת 9 חודשים בפעוטון בכפר עקב. לפי הדיווח שהתקבל במשטרה, אם שהגיעה לפעוטון בכפר עקב לקחת את בתה הפעוטה, זיהתה סימני אלימות על גופה. הפעוטה פונתה לבית החולים עם סימני חניקה על צווארה וחבלות חמורות על גופה, ושם אובחן אצלה גם שברים בגולגולתה.

הפגנות נגד אלימות בגנים

הפגנות נגד אלימות בגנים צילום: פלאש 90

החשודה - פלשתינית ללא אישור שהייה

זמן קצר לאחר הדיווח, שוטרי תחנת שפט שפתחו בחקירת המקרה, איתרו את עובדת הפעוטון החשודה במעשים, פלשתינית תושבת איו"ש ללא אישורי שהיה, בשנות ה- 50 לחייה. החשודה נעצרה לחקירה בחשד לתקיפת הפעוטה.

מחקירת המקרה במשטרה עלה כי לא מדובר במקרה בודד. החשודה הייתה מעורבת בעוד מקרי אלימות והתעללות שאירעו במהלך החודש האחרון נגד פעוטות נוספים בפעוטון שבו עבדה. עם סיום החקירה במשטרה בימים האחרונים, בסוף השבוע האחרון הוגשה נגדה הצהרת תובע. כמו כן, מעצרה הוארך עד היום 27.6, לצורך הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות.

משטרת ישראל מסרה כי, "תמשיך לחקור ולטפל ביסודיות בכל חשד לעבירות אלימות נגד פעוטות וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם כל מי שמרים את ידו על פעוטות שבמשמרתו ומתעלל בהם במקום להגן עליהם".