חשד להתעללות בגן בחבר: כתבי אישום יוגשו נגד הסייעת והגננת

עוד חשד להתעללות: נגד גננת וסייעת מגן בחבר יוגשו כתבי אישום | ממשטרת ישראל נמסר: "רואים בחומרה התעללות בקטינים בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 11:21 כ באדר ב'

חשד להתעללות בגן בחבר: כתבי אישום יוגשו נגד הסייעת והגננת
גן ילדים. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

שוב חשד להתעללות: הסתיימה חקירתן של סייעת ומנהלת מעון הילדים ביישוב חבר הנאשמות בשורת מעשי אלימות בילדי המעון. מיד עם קבלת תלונה שהתקבלה בתחנת משטרת עפולה על חשד להתעללות במעון ילדים ביישוב חבר, שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה שבמהלכה נעצרו סייעת ומנהלת המעון בחשד להתעללות.

חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים שכללו הורדת מצלמות וגביית מספר עדויות. במהלך חקירתם צפו החוקרים בהקלטות שתעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של הזדמנויות.

במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית שכללה משיכה בשיער, בעיטות, משיכות בידיים, הטחות על המזרון, והושבה בכח על כסא. בסיום חקירה רגישה יוגשו הבוקר כתבי אישום חמורים כנגד מנהלת המעון והסייעת באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".